Ursprungligen postat av Jonas E
Ciklidstämman 2006
Kollaps
X
-
-
-
Tycker nog att medlemmar ska ha förtur, känns ju liiiiite snett annars.
Kunde ju ha ett "sistadatum" som t.ex. mitten av mars som enbart medlemmar har möjlighet att anmäla sig och därefter är det fritt fram...:-)Senast redigerad av Niklas Olsson; 16 February 2006, 12:20.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Niklas OlssonTycker nog att medlemmar ska ha förtur, känns ju liiiiite snett annars.
Kunde ju ha ett "sistadatum" som t.ex. mitten av mars som enbart medlemmar har möjlighet att anmäla sig och därefter är det fritt fram...:-)
Fast visst skulle man kunna tanka sig att NCS medlemmar kunde "boka" i forvag som du skriver (uj vad jag sager mot mig sjalv nu)Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Ursprungligen postat av Niklas OlssonTycker nog att medlemmar ska ha förtur, känns ju liiiiite snett annars.
Kunde ju ha ett "sistadatum" som t.ex. mitten av mars som enbart medlemmar har möjlighet att anmäla sig och därefter är det fritt fram...:-)
Att ge någon förtur är helt omöjligt rent oranisatoriskt eftersom vi av praktisk erfarenhet vet att betalningar alltid drar ut på tiden (bankdagar + postgång etc) och ditt förslag skulle i praktiken innebära att bara NCS medlemmar skulle kunna föranmäla sig.
Detta skulle ju då t.ex. också innebära att man inte kan föranmäla andra familjemedlemmar (De är ju inte NCS-medlemmar), man kan inte planera samåkning etc. om vissa inte kan anmäla sig etc
Vid så sena bokningar blir det också försent att boka vandrarhemmet etc
Nej, se bara till att betala inom en vecka efter att Ciklidbladet har kommit ut så finns det garanterat plats.
Det lär nog förövrigt inte dyka upp så många icke NCS-medlemmar ändå (förutom anförvanter och det tycker jag är OK) - är man beredd att betala 430 spänn för att lyssna på ciklidföredrag då har man nog också betalt den betydligt lägre medl.avgiften i NCS.Senast redigerad av Kjell Fohrman; 16 February 2006, 14:01.Kommentar
-
Som styrelsemedlem i Göteborgs Ciklidgrupp kan jag härmed bekräfta att Kjell har rätt. Medlemmar i Göteborgs Ciklidgrupp har inte förtur. Medlemmar i NCS har inte förtur. Ingen av de 110 har förtur eller rabatterat pris. Först till kvarn gäller för alla.Kommentar
-
Det känns inte som vi är så himla många här som hetsar varandra med betalningen.. hur många är vi i tråden? 20 olika intresserade?
90 platser kvar då.
Så ser jag det.Mvh
RobinKommentar
-
Jag tror inte det finns så mycket att stressa upp sig för... Men man vet ju aldrigKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinDet känns inte som vi är så himla många här som hetsar varandra med betalningen.. hur många är vi i tråden? 20 olika intresserade?
90 platser kvar då.
Så ser jag det.Kommentar
-
Tror (och hoppas) robin har rätt i det han säger....annars får väl pengarna gå till Hultsfredbiljett....men jag vill i första hand på stämman då jag redan har ett späckat festivalschema i sommar =)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Asch, det finns bara fordelar med att stressa folk: Vi bestammer oss for att komma och betalar i tid vilket betyder mindre arbete for GCG samt att arrangemanget gar runt. Fortsatt stressa upp stamningen alltsa!Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Ja, det är nog bäst man betalar första timmen annars är det nog kört!
Det blir nog hultfred för dig i sommar Jonas! hah..Kommentar
-
Visserligen är där väl nå't enstaka hyffsat band som kommer till hultan i år....men det lutar för tillfället åt en enda lång ölpaus^^
Harju redan Sweden Rock Festival och Hultsfred Gates of Metal (4-5aug) klara.....blir en dyr sommar =)
Ska sälja min gamle bas så ska de nog gå o boka ciklidstämman första dagen :-)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Hur verkar det med betalningen när man ska dela dubbelrum med ngn? Jag och Robin tänkte hysa in oss tillsammans i ett rum.
MvhKommentar
-
Kommentar
Kommentar