Ciklidstämman 2006

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Niklas Olsson
    Användare
    • February 2003
    • 1156

Ursprungligen postat av Jonas E
    Jag hoppas att NCS-Medlemmar har förtur till biljetterna. Skulle ju vara väldigt oschysst om ncs-medlemmar ej får plats för att utomstående knipit platserna.
    http://web2.ciklidbladet.se/forum/sh...&page=14&pp=10
    //Niklas

www.nofoto.se
    Nofoto på Facebook

Kommentar

• Jonas E
      Användare
      • February 2003
      • 2533

Yay =)
      /Jonas
      540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus

Kommentar

• Niklas Olsson
        Användare
        • February 2003
        • 1156

Tycker nog att medlemmar ska ha förtur, känns ju liiiiite snett annars.
        Kunde ju ha ett "sistadatum" som t.ex. mitten av mars som enbart medlemmar har möjlighet att anmäla sig och därefter är det fritt fram...:-)
        Senast redigerad av Niklas Olsson; 16 February 2006, 12:20.
        //Niklas

www.nofoto.se
        Nofoto på Facebook

Kommentar

• Ola Svensson
          Användare
          • April 2002
          • 14633

Ursprungligen postat av Niklas Olsson
          Kunde ju ha ett "sistadatum" som t.ex. mitten av mars som enbart medlemmar har möjlighet att anmäla sig och därefter är det fritt fram...:-)
          Efter att sjalv ha anordnat en stamma sa maste jag pasta att det skulle vara en organisatorisk mardrom + att ekonomin ar sa tajt att alla inskrankningar ger magsar da det kan riskera att folk inte kommer och att ekonomin inte gar ihop.

Fast visst skulle man kunna tanka sig att NCS medlemmar kunde "boka" i forvag som du skriver (uj vad jag sager mot mig sjalv nu)
          Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Kjell Fohrman
            Användare
            • April 2002
            • 4619

Ursprungligen postat av Niklas Olsson
            Man kan tycka vad man vill om situationen med att möteslokalen inte är större på Universeum men nu är det som det är och det går inte att göra något åt.
            Att ge någon förtur är helt omöjligt rent oranisatoriskt eftersom vi av praktisk erfarenhet vet att betalningar alltid drar ut på tiden (bankdagar + postgång etc) och ditt förslag skulle i praktiken innebära att bara NCS medlemmar skulle kunna föranmäla sig.
            Detta skulle ju då t.ex. också innebära att man inte kan föranmäla andra familjemedlemmar (De är ju inte NCS-medlemmar), man kan inte planera samåkning etc. om vissa inte kan anmäla sig etc
            Vid så sena bokningar blir det också försent att boka vandrarhemmet etc

Nej, se bara till att betala inom en vecka efter att Ciklidbladet har kommit ut så finns det garanterat plats.
            Det lär nog förövrigt inte dyka upp så många icke NCS-medlemmar ändå (förutom anförvanter och det tycker jag är OK) - är man beredd att betala 430 spänn för att lyssna på ciklidföredrag då har man nog också betalt den betydligt lägre medl.avgiften i NCS.
            Senast redigerad av Kjell Fohrman; 16 February 2006, 14:01.

Kommentar

• Zaphi
              NCS Medlem
              • July 2002
              • 5395

Som styrelsemedlem i Göteborgs Ciklidgrupp kan jag härmed bekräfta att Kjell har rätt. Medlemmar i Göteborgs Ciklidgrupp har inte förtur. Medlemmar i NCS har inte förtur. Ingen av de 110 har förtur eller rabatterat pris. Först till kvarn gäller för alla.
              www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

Kommentar

• Robin
                Användare
                • January 2003
                • 4526

Det känns inte som vi är så himla många här som hetsar varandra med betalningen.. hur många är vi i tråden? 20 olika intresserade?
                90 platser kvar då.

Så ser jag det.
                Mvh
                Robin

Kommentar

• Zaphi
                  NCS Medlem
                  • July 2002
                  • 5395

Jag tror inte det finns så mycket att stressa upp sig för... Men man vet ju aldrig

Kommentar

• Kjell Fohrman
                    Användare
                    • April 2002
                    • 4619

Ursprungligen postat av Robin
                    Det känns inte som vi är så himla många här som hetsar varandra med betalningen.. hur många är vi i tråden? 20 olika intresserade?
                    90 platser kvar då.

Så ser jag det.
                    Du har helt rätt - nästan alla stämmodeltagare brukar visserligen vara NCS-medlemmar men rätt få av deltagarna är aktiva på ciklid.se (eller på någon annan hemsida). De flesta är helt enkelt ciklidintresserade utan att vara intresserad av delta i ciklidforum.

Kommentar

• Jonas E
                      Användare
                      • February 2003
                      • 2533

Tror (och hoppas) robin har rätt i det han säger....annars får väl pengarna gå till Hultsfredbiljett....men jag vill i första hand på stämman då jag redan har ett späckat festivalschema i sommar =)
                      /Jonas

Kommentar

• Ola Svensson
                        Användare
                        • April 2002
                        • 14633

Asch, det finns bara fordelar med att stressa folk: Vi bestammer oss for att komma och betalar i tid vilket betyder mindre arbete for GCG samt att arrangemanget gar runt. Fortsatt stressa upp stamningen alltsa!
                        Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Zaphi
                          NCS Medlem
                          • July 2002
                          • 5395

Ja, det är nog bäst man betalar första timmen annars är det nog kört!
                          Det blir nog hultfred för dig i sommar Jonas! hah..

Kommentar

• Jonas E
                            Användare
                            • February 2003
                            • 2533

Visserligen är där väl nå't enstaka hyffsat band som kommer till hultan i år....men det lutar för tillfället åt en enda lång ölpaus^^
                            Harju redan Sweden Rock Festival och Hultsfred Gates of Metal (4-5aug) klara.....blir en dyr sommar =)

Ska sälja min gamle bas så ska de nog gå o boka ciklidstämman första dagen :-)
                            /Jonas

Kommentar

• Cutekid
                              Användare
                              • January 2003
                              • 3368

Hur verkar det med betalningen när man ska dela dubbelrum med ngn? Jag och Robin tänkte hysa in oss tillsammans i ett rum.

Mvh
                              Carl

Besök petrochromis.com´s forum:

http://petrochromis.com/phpbb3/

Kommentar

• Zaphi
                                NCS Medlem
                                • July 2002
                                • 5395

Då är det smidigast att boka och betala ihop...

Kommentar

Arbetssätt...