If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jaha, da har jag kopt flyg och tagbiljett (nar man bodde i Sverige sa visste man inte hur bra man hade det med forutsagbara tagpriser och noll byrokrati). Ni far nog redan nu fundera pa att hyra anabolastinna dorrvakter om jag inte skulle komma in.
Transportbokning är verkligen smidigt nuförtiden, men inte bara i Sverige, internet har betytt mycket. Faktum är att flygbokningssystemet och kontanthanteringen(bankomaterna) tidigt fungerade bra. Redan i början av 90-talet var dessa system datoriserade.
Det börjar dra ihop sig lite tills man kan anmäla sig till stämman. Det handlar väl om 10-12 dagar eller så antar jag...
Hur går det förresten med bokandet av den där restaurangen Magnus? Jag är övertygad om att det är bra att käka lite först, men jag (och förhoppningsvis några till) kommer förmodligen dra mig vidare till ett ölhak lite senare på kvällen....
Ni som kommer på fredagen får gärna anmäla er i denna tråd på nått sätt så vi får en känsla av hur många vi blir och kan välja ställe efter detta. En sak är klar, jag kommer att vara där!
Jag kommer tidigt fredag kväll. Kan oxå tänka mig gå vidare även om öl måste vara en gemensam nämnare för de ställen jag besöker. Blir det sent gillar jag techno.
Kommentar