SUPPORT

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kalle-El
    Användare
    • August 2005
    • 255

    #31
    Den låg under malar när jag sprang på den i alla fall...

    Kommentar

    • StefanL
      Användare
      • August 2002
      • 10784

      #32
      Du skriver det jag inte vågade men så gääärna ville...muuuaaaaahh!!

      Lägger in ett citat för att hålla trådens utgångsämne aktuellt:

      citat:Ja, så kan man kalla det..Denna sajtens hela existens handlar om att man måste "slanta" in för att få det att fungera=En tankeställare?
      Är du en frekvent=ofta besökare på denna sida, så tycker iaf. att det känns obekvämt att behöva pröjsa din nota! SUPPORTA! -Mr.Fish-

      Kommentar

      • Mr.Fish
        Användare
        • May 2004
        • 1403

        #33
        Det där har vi DIF`are råd att bjuda på! muuuaaaaahh!![8D]

        Kommentar

        • Rovfisken
          Användare
          • April 2005
          • 178

          #34
          skulle det inte kunna funka att ha års-kort som gäller ett år från inköpt datum? eller är det för mycket jobb med o hålla koll på alla då? men om det gick så skulle folk kunna värvas året runt utan det problemet iallafall... förövrigt så undrar jag hur man blir medlem om man inte har något "tidigare" medlemsnummer att fylla i på inbetalningen. samt att det då e så pass sent att jag pyntar 250kr för det som återstår av året och sen efter dec får börja om. ?
          e lite sugen....fast jag vet inte varför, det känns bara som ett måste för att man e ciklid-nörd!! hehe.
          Mina kar

          http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.asp?oid=345185&gid=356333

          Kommentar

          • Micke
            Användare
            • April 2002
            • 9579

            #35
            Rovfisken: Medlemskap gäller som sagt för kalenderår eftersom det skulle bli att för mycket administrativt arbete annars. Det går dock bra att bli medlem när som helst under året. Det är inte heller ovanligt att det betalas in året efter för att för Ciklidbladet för föregående år. Att betala 250:- för 4 nr av Ciklidbladet (+ kalendern med 13 st a4 foton) är bara det värt pengarna, de flesta facktidskrifter är betydligt dyrare idag.
            Som ny medlem kan man givetvis inte ange något medlemsnummer. Fyll i namn, adress och vilket år du avser att betala medlemskap för. Se vidare här:
            Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
            Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

            Kommentar

            • Björkis
              Användare
              • February 2004
              • 59

              #36
              Självklart är man numera medlem i NCS!(hade väldigt dåligt samvete i över en månad innan jag blev medlem.)
              Det ända negativa är att det är lååååååång väntan på nästa ciklidblad!(Å andra sidan hinner man lusläsa det gamla numret både två o tre gånger!)
              -"Att tänka innan man pratar är som att torka sig innan man skiter" Arne Anka

              Kommentar

              Arbetssätt...