Jaha då va man igång igen
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Inspirerande bilder av ditt bygge med akvarium med välvd front! Hur stort är akvariet och hur hittade du en TV-bänk som skulle hålla? Jag har hört mig för på IKEA och andra ställen men de lovar inget när man frågar. Har ett akvarium med måtten 150x70x50 som jag skulle vilja hitta en skapligt vacker möbel till, men jag har gått bet hittills. Nån bänk med de måtten, gjort för akvarier har jag inte hittat. Har du nåt tips?
Anders -
-
Ser ut att kunna bli super!
Vad ska du ha för fisk i karet?mvh ville.
375 L Malawi
585 L Malawi
54 L Johanniyngel
25 L OB rödzebrayngelKommentar
-
-
Jävligt snygt kar!Med Venlig Hilsen
Niels Christian Mohr
www.mbuna.dk
3x54 liter 1x65 1x70 1x112 1x200 2x250 1x375 1x1080
Maller, Malawi det är fisk for megKommentar
-
Från bilplåtslagare till Möbelsnickare=Bra val. Man skulle kunna tro
att hela hyllan(inkl. akv.) var en designad akvariemöbel! =gott
Kritik: (men den kanske inte är befogad) Alltså, ang. akv. -har du
inrett det färdigt, eller är d på G? Det skulle bli skönare om man slapp se den blå lim-plasten, som bakgrund= fler moduler (tycker j iaf) -Mr.Fish-Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av anfall
Inspirerande bilder av ditt bygge med akvarium med välvd front! Hur stort är akvariet och hur hittade du en TV-bänk som skulle hålla? Jag har hört mig för på IKEA och andra ställen men de lovar inget när man frågar. Har ett akvarium med måtten 150x70x50 som jag skulle vilja hitta en skapligt vacker möbel till, men jag har gått bet hittills. Nån bänk med de måtten, gjort för akvarier har jag inte hittat. Har du nåt tips?
AndersKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Mr.Fish
Från bilplåtslagare till Möbelsnickare=Bra val. Man skulle kunna tro
att hela hyllan(inkl. akv.) var en designad akvariemöbel! =gott
Kritik: (men den kanske inte är befogad) Alltså, ang. akv. -har du
inrett det färdigt, eller är d på G? Det skulle bli skönare om man slapp se den blå lim-plasten, som bakgrund= fler moduler (tycker j iaf) -Mr.Fish-
Ni kommer förstå helheten när det blir klart.
Kommentar
Kommentar