Någon som ska på zoomässan i uppsala den 8-9 oktober
Någon som ska på zoomässan
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Vad finns där för saker att titta på?
-
-
Uppsala pluggade jag 5 år i och fick nog av det ställe under tiden. Bara en massa jobbiga studenter överallt.
Fast det klart råkar det vara samma helg som Lidingöloppet är det inte otänkbart att man kanske kikar förbi, tar en fika på Ofandahls och drömmer sig tillbaka ett antal år i tiden....
Kommentar
-
-
Jaha en del kanske tror att Stockholm tillhör uppsala
men du kommer säkert fram till Söndagen
annars är det på
ZoorfExpo 2005 kommer att gå av stapeln helgen den 8 - 9 oktober på Scandic InfraCity - Upplands Väsby
och endast för registrerade firmor
vänligen
Christer
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Klart man vet vad uppsala ligger
Frågan är ju hur många butiker som har öppet på söndagen när det är mässa man vill ju kolla runt i akvariebutiker när man ändå är stockholmKommentar
-
-
Jag vill dessutom passa på att påpeka att jag mycket väl vet var STHLM och Uppsala ligger. Pendlade mellan städerna under ett års tid så varje sväng sitter i ryggmärgen på mig.
Nu verkar det ju som att mässan inte är öppen för alla i alla fall så det kanske spelar mindre roll, men jag ville bara påpeka att jag känner till avstånden. För en Stockholmare kanske 50 minuter med pendeln är lång tid, men för mig är det inte det. Har man redan rest 52 mil för att ta sig till STHLM så spelar den korta extra sträckan till Uppsala mindre roll.Kommentar
Kommentar