Håller som bäst på att flytta och då gick ju som jag sade 2 moorii honor med yngel. körde upp yngelkaret där jag redan har ett 25tal yngel till nya lägenheten. tömde sedan de två honorna hemma var drygt 70yngel, körde upp dem till yngelkaret med samma vatten de simma som tusan. när jag kolla till dem 3tim senare var alla döda utom dem jag hade där först =( Vart så jäkla lessen på mig själv.
nu har jag startat upp 2st 200L i nya lägenheten så dit ska jag frakta fisken från 375 och 720 nu hoppas på mindre dödsfall där =(
och att fryri honan där inte spottar sin rom =/
P.S
Om nån bor nära finspång skulle jag gärna uppskatta bärhjälp för 720 karet har ingen som kan bära =( är inga trappor att bära utan bara korta snuttar. Pizza Öl och en slant kan utlåvas =)
nu har jag startat upp 2st 200L i nya lägenheten så dit ska jag frakta fisken från 375 och 720 nu hoppas på mindre dödsfall där =(
och att fryri honan där inte spottar sin rom =/
P.S
Om nån bor nära finspång skulle jag gärna uppskatta bärhjälp för 720 karet har ingen som kan bära =( är inga trappor att bära utan bara korta snuttar. Pizza Öl och en slant kan utlåvas =)
Kommentar