Antal annonser

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • olaJ
    Användare
    • August 2003
    • 584

    Antal annonser

    Här kommer kanske dagens I-landsproblem.....när man lägger in en annons tar det inte särskilt lång tid för den att "puttas" ner i hierarkin av nya annonser, detta är precis som det skall vara. Dock har jag lagt märke till vissa personer som istället för att sätta in 1 annons fast man har flera arter/saker att sälja, sätter in 1 annons per objekt, det kan röra sig om 5-6 annonser som på detta sätt påverkar alla andras annonser. Svårt att förbjuda någon att göra på detta vis, men vill bara i största vänligthet påpeka det irriterande i detta beteende. Någon annan som håller med/inte med??
    "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx
  • Micke
    Användare
    • April 2002
    • 9579

    #2
    Det är bra att det kommer in synpunkter på köp & sälj eftersom den ska förändras senare under hösten.
    Den närmsta tiden kommer all tid för de webbansvariga att gå åt till uppdateringen av forum, artregister och layout den 15/9.
    Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
    Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

    Kommentar

    • Torsten
      NCS Medlem
      • September 2002
      • 647

      #3
      Fast e det så fel att "dela upp" det man skall sälja/köpa då??

      Har man många olika varor i samma annons och säljer EN vara direkt måste man ju redigera innehållet i annonsen, vilket här på Ciklid.se innebär att man får radera och skriva om.

      Då kommer genast ngn "Fisk-polis" och skriker BUMP efter en..

      Men jag ser inte ngn "reklamfördel" att ha många annonser, mena som "reklam-spam", men just att man kan så fort varan e såld radera gör nog att endel har många annonser.

      Kom vi ngnvart, eller blev det mest svammel??

      Kommentar

      • olaJ
        Användare
        • August 2003
        • 584

        #4
        Jag ser inte heller någon reklamfördel med att ha flera annonser utan ser det mest som en, förhoppningsvis omedveter, taskig gest gentemot dom som sätter in enbart en annons och sen bara får ha den i listan kanske så lite som en dag, om ens det. Sen är min erfarenhet av annonseringen här på forumet att det inte är särskilt betungade att behöva berätta att just det dom eftersöker kanske redan är sålt. Det är inte så att hundratals svarar på annonserna här precis..därför anser i alla fall inte jag att man behöver redigera annonserna efterhand som dom olika objekten blir sålda, även om detta förstås hade varit det bästa. Kanske detta problem försvinner om köp & sälj får större utrymme vid uppdateringen.
        "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

        Kommentar

        Arbetssätt...