If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag håller med Du Hank!
Förstår inte stirret med att ändra för ändrandets skull....
Kanske är det så att det nya forumet blir bättre och får fler funktioner? Men lite jobbigt blir det nog för en del, man får nog lära sig lite nya grejer innan man känner sig hemma i det.
citat:Är det bara jag som gillar siten som den är?
Nepp, du är inte ensam om att gilla hur det fungerar nu. Jag tycker att nuvarande forumet är enkelt och lättanvänt. Det finns en del funktioner som dock skulle höja forumet än mer och det är jag övertygad om att Joakim m m tagit till sig...dvs de "saknade" funktionerna samt nuvarande forumets uppskattade enkelhet och utseende.
Däremot så är det inte "vi" som stressar utan utsatt datum för start av det nya forumet var 15/9 och Joakim skrev ett inlägg där det förskjutits en aning (se Ola Svenssons citat) och att det skulle komma upp efter helgen...dvs förra helgen. Nu är det som sagt fredag och ny helg så då tycker jag inte att det är fel av medlemmar att undra.
Jag tycker det skall bli spännande med lite ändringar, men om det kommer idag eller om en vecka eller om tre spelar ingen större roll. Dock är det ju alltid tråkigt med deadlines som hela tiden skjuts fram. Jag är övertygad om att Jocke gör sitt bästa för att få upp det snabbt så snart alla modifieringar är gjorda.
Vet inte om någon redan sagt detta osv. men jag tycker att det skulle vara praktiskt med en "sista sidan knapp". Då man öppnar en tråd som är flera sidor får man ju bara välja nästa sida. Om tråden är 18 sidor så vill man gärna hoppa längst bak om man följt med den..
Den kunde ju placeras bredvid rubriken så att man inte ens behöver öppna trådens första sida. Dumt o krångligt förslag?
Jag vet inte om jag missförstår dig men det kan man göra redan nu genom att välja sista sidan i sidväljaren längst ner till vänster eller längst upp till höger. Det går också att välja sida under rubriken till ämnet i forumöversikten. Det blir ännu lättare i det nya forumet.
Ja, man kan ju scrolla fram den sida man vill men det skulle vara bekvämt att kunna hoppa till sista sidan direkt från huvudsidan. Jag är väl något lat.
Kommentar