laesk jag tycker att det ser ut att va barred midas idin stora FH! Fin är den och det är den lilla med!
Uppväxten av min flowerhorn
Kollaps
X
-
-
Tre nya bilder på Junior, jag fixade lite mer ljus över karet. Han lär nog bli rätt ball me tiden!
Kommentar
-
-
-
äkta å äkta
iofs orkar vi inte ta upp den diskussionen igen om va en äkta är
Ne men jag gillar honom starkt! Ikväll skall han få ploppa ner i 200 litaren ist för sitt minikar.Kommentar
-
Vilken snygging! Inget mer fiskbyte nu på ett tag nu va Laesk, där har du en firre värd att dra upp till ett monster.Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
Hehe tjenna! Ne honom har jag fäst mig vid riktigt ordentligt, så de ska nog inte va nån fara...
Man har lite lust över att köpa ett 540 å ställa i sovrummet till honom.. men men
han får väl gå i 200:an ett tag framöver.
Nästa befolkning att byta ut är nog calobrensarna i 375:an :\ har 2+1 kvar, Den dominanta hanen är helt galen, spatt i skallen på nått sätt. En hona har han jagat ihjäl. Å den andra hanen å honan är fenbitna så de skräller om det (gömmer sig så mkt de går) :\
Men visst, den dominanta hanen är ju snygg som f-n, men blir ju less på dess beteende :\Kommentar
-
Riktigt snygga flowerhorn laesk!
Mycket imponerad:Omvh ville.
375 L Malawi
585 L Malawi
54 L Johanniyngel
25 L OB rödzebrayngelKommentar
-
Nu har jag också köpt mig en "Flowerhorn"
Kunde inte hålla mig =)
Så här ser den lille skiten ut cirka 7-8cm
han har blivit REJÄLT tilltuffsad av ett par malawi cilklider som jag skulle använda som "stör" fiskar så han inte skulle ge sig på mina Channa pleurophthalma http://www.zoonen.com/res/user/91813...93_orig_SE.jpg
Malawicikliderna är nu borta och Flowerhornen åker fridfullt omkring med 2 små 6-7cms channa, 1 Polypterus ornatipinnis 20cm, En royal pleco L191 16cm
Jag tycker han är väldigt fin redan nu =) bara vid 7-8cm ska bli kul att följa honoms uppväxt
Återkommer med mer bilder imorrn dessa e tagna 02:00 på natten med en kamera som någon i familjen ställt in på mysko sett som jag ska fixa imorrn (kunde tex inte använda blixt)Mvh AdamKommentar
-
Oh sweet! Han ser ju riktigt tilltalande ut! Mer bilder! =)
Min fh-junior går i ett 198 liters med 2 maculicauda hanar som är tilltuffsade till 100%, sen 3st bright blue zebras som är rätt finaKommentar
-
Nytagen på FH-juniorKommentar
-
Nice! Det är såna där exemplar som får mig intresserad av Flowerhorns, de flesta man ser annars ser ut som trimacs och då är det ju roligare med riktiga trimacs, men den där är något helt annat, väldigt vacker och påminner en del om carpinte eller dempsey med alla iriserande fläckar.Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
-
Kommentar
-
Nytt försök till lek
Sådär - nu har hannen fått komma tillbaka till lekstugan. Jag får hålla ett öga på dem den här gången. Jag lånade även en kamera (måste få tummen loss och köpa en snart).
de älskande tu:Kommentar
Kommentar