Nu har Aq.malawi äntligen fått sin sändning och alla mina torsdagsplaner försvann! Nu är det örebro som gäller! Ska bli kul att se mina beställda M.Parallelus..
ny sändning!
Kollaps
X
-
ny sändning!
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Taggar: Ingen -
-
vf bärnstenar från kasakawale är mycket intressant,Ps.Ornatus var ett tag sen ja såg som vf sen så är Trewavasae "black-top" äkligt snygga..ska bli kul att se fiskenTropheus Duboisi halembe, so
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Oj, Trewavasae "black-top" ligger långt upp på min "vill-ha-lista". Ingen från västsverige som har några planerade resor mot aq. malawi som man kan haka på??
Tony EnglundKommentar
-
Dom bärnstenarna kollade jag på när dom kom innan semesten och det var 2 grupper och dom var ruggigt finaKommentar
-
-
Hade de inte en massa malar, discus och även en del dvärgciklider på listorna förr. Har de inriktat sig enbart på MoT-ciklider eller är det "bara" dessa som är med på listorna? (Okey, det var väl nån gökmal också).
/PärKommentar
-
-
är nyfiken på Afra "Eduardi" som kan vara helt otroligt snygga-i min smak kanske den snyggaste mbunan när det är toppex tyvärr så är dom mycket labila i sin färg och det kan vara svårt att få en hanne att helt färga ut.Tropheus Duboisi halembe, so
-
-
-
De har öppet lördagar nu också för er som jobbar och åker en bit.
Vad jag förstog av Anders kommer denna sändning bara från landet Malawi vid Malavi sjön,det kommer fler sändningar från andra delar senare.
LisalisaKommentar
-
De har väl inte uppdaterat Tanganyika listan ännu utan det är väl den från i Maj. Bärnstenen var sålda då jag hade kontakt i augusti.Projekt Tropheus Red belly samt Kiriza Gold.
Söker Tropheus Duboise (vitbandad) sjöodlad från Burundi.Kommentar
Kommentar