If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu har Aq.malawi äntligen fått sin sändning och alla mina torsdagsplaner försvann! Nu är det örebro som gäller! Ska bli kul att se mina beställda M.Parallelus..
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
vf bärnstenar från kasakawale är mycket intressant,Ps.Ornatus var ett tag sen ja såg som vf sen så är Trewavasae "black-top" äkligt snygga..ska bli kul att se fisken
Oj, Trewavasae "black-top" ligger långt upp på min "vill-ha-lista". Ingen från västsverige som har några planerade resor mot aq. malawi som man kan haka på??
Hade de inte en massa malar, discus och även en del dvärgciklider på listorna förr. Har de inriktat sig enbart på MoT-ciklider eller är det "bara" dessa som är med på listorna? (Okey, det var väl nån gökmal också).
är nyfiken på Afra "Eduardi" som kan vara helt otroligt snygga-i min smak kanske den snyggaste mbunan när det är toppex tyvärr så är dom mycket labila i sin färg och det kan vara svårt att få en hanne att helt färga ut.
De har öppet lördagar nu också för er som jobbar och åker en bit.
Vad jag förstog av Anders kommer denna sändning bara från landet Malawi vid Malavi sjön,det kommer fler sändningar från andra delar senare.
Lisa
Kommentar