Akvarielagret i Bromma

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • anettea
    Användare
    • August 2004
    • 75

    Akvarielagret i Bromma

    Jag var på besök till Akvarielagret i Bromma i fredags (2/9) och inhandlade ett gäng multisar. Jag kan verkligen rekommendera ett besök dit. Hade jag varit ensam hade jag stannat längre. Ni som inte bor i närheten, ta en semesterdag (eller vecka). Dom hade i mina ögon "allt". Ni som gillar "Troffar". Dom sålde ut ett stort gäng för 5500:-. Jag minns inte av vilken sort. Men det var säkert ett bra pris.
    /Anette
  • ozric
    Användare
    • March 2004
    • 3187

    #2
    Troffarna är Black Kiriza
    "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
    c",)

    Kommentar

    • Cutekid
      Användare
      • January 2003
      • 3368

      #3
      Bra pris vette katten om det är. 5500:- för 5+15 är ett ganska dyrt pris. Visst är det en ovanlig fisk. Frågan som kvarstår är ju hur gamla de är? Är de fortfarande produktiva?
      Carl

      Besök petrochromis.com´s forum:

      http://petrochromis.com/phpbb3/

      Kommentar

      • blackened
        Användare
        • January 2005
        • 1042

        #4
        Sist jag var där så var det massor av yngel i karet!

        Ska förhoppningsvis hälsa på under hösten igen. Sist var hela familjen med och de är nöjda efter en (!) runda =)

        Kommentar

        • ozric
          Användare
          • March 2004
          • 3187

          #5
          Kiriza får man väl ändå se som en "vanlig" Tropheus? Ser priset som helt ok från affär.Sen e det ju "show-klass" på den gruppen också. var seriöst intresserad av just denna men det blev Maswa-dubbar i stället.....
          "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
          c",)

          Kommentar

          • Cutekid
            Användare
            • January 2003
            • 3368

            #6
            Hur ofta ser du en fin Vf eller f1 grupp med kiriza? För tillfället är det väldigt svårt att få tag i fisk från Burundi eller Congo pga av oroligheter och diverse annat. Så direkt vanlig är den inte.
            Carl

            Besök petrochromis.com´s forum:

            http://petrochromis.com/phpbb3/

            Kommentar

            • ozric
              Användare
              • March 2004
              • 3187

              #7
              Nej,ser inte så ofta Vf Kiriza,det e klart.Däremot så e det inte så ovanligt med fina odlade grupper,här omkring.Och om det sen är f1 el f9 lägger jag inte så stor vikt i,bara de är snygga och friska.
              "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
              c",)

              Kommentar

              Arbetssätt...