Släppte ner ett förmodat par i det större 400 liters karet, där de bla får dela kvart med några kolosser till citrinellum! men det ser ut att funka bra, och det jag tror är en hane färgade ut lite mer:
Amphilophus robertsoni upplockade!
Kollaps
X
-
-
Snygg redan nu tycker jag, ser fram mot bilder när dom växt på sig lite. Hur stora är dom nu?Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Ursprungligen postat av BeastSnygg redan nu tycker jag, ser fram mot bilder när dom växt på sig lite. Hur stora är dom nu?Anders LKommentar
-
Påminner om möjligt ännu mer om min lilla longimanus nu än tidigare, ser ut att ha samma kaxiga utseende med ryggfenan uppspänd också. Hur tycker du beteendet är nu då du har haft dem ett tag?Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
Lite kaxiga och pigga.. som vår Jack Russell valp ungefär []
Har kollat in Longimanus och affinis hos Akvariehobby. Lite frestad, lite för lika kanske... tror jag tar ett gäng Salvini "red" istället som kontrast! Det kommer att bli rena malawisoppan i karet: Gult (Loisellei), blått och rött!Senast redigerad av anli; 06 October 2005, 12:44.Anders LKommentar
-
-
En liten färsk bild... de växer på i storlek! Fast könet blir jag aldrig klok på :-)
Detta är en av de större som var lite svagare i färgen... trodde det var en hona ett tag. Men nu börjar den också få lite färg.
ps Frugan har rätt, ser ut som en rackarns jordätareSenast redigerad av anli; 07 November 2005, 23:24.Anders LKommentar
-
Vackert vackert!
Va anväder du för kamera? Du dilla om att köpa ny häromdan, men jag tycker dina bilder jämt är bra?Kommentar
-
Det är frugans gamla Olympus 5050... funkar iofs rätt bra fortfarande, trots brist på ljus.
Undrar om den sista bilden inte visar en hona ändå, nu när jag jämför méd min gamla bild! "Hon" ser ut att vara lite rundare i kroppen och mer sparsamt tecknad.Anders LKommentar
-
-
Ursprungligen postat av HåkanMHur går det med fiskarna?. Jag är väldigt nyfiken på just robertsoniSenast redigerad av anli; 20 April 2006, 12:52.Anders LKommentar
-
Robertsoni ar en av de sloaste av CA fiskarna as far as hur snabbt de vaxer, du behover inte vara orolig anli. Mina vaxer langsammare an farg torkar :/Kommentar
-
Ursprungligen postat av GwendlyRobertsoni ar en av de sloaste av CA fiskarna as far as hur snabbt de vaxer, du behover inte vara orolig anli. Mina vaxer langsammare an farg torkar :/Kommentar
-
Endel sprayfärg på nån timmeDamn jag måste köpa robertar!
Kommentar
-
Nu är jag inte längre ägare av robertsoni. Var precis i Sandby och lämnade in lite fisk samt även några freddies och ett lekpar tetracanthus. Det började bli lite trångt i karet. Robertsoni ska gå med snälla fiskar. De hade inte mycket att komma med i mitt kar.Kommentar
Kommentar