Cichlidae 1 år gratis!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Micke
    Användare
    • April 2002
    • 9579

Cichlidae 1 år gratis!

British Cichlid Association erbjuder ett års gratis medlemskap till dem som bidrar med en artikel på engelska eller tyska. I medlemskapet ingår sex nummer deras medlemstidning Cichlidae som det finns en presentation av i Ciklidbladet 2/2005. Hör av er till mig på adressen michael.persson@ciklid.se om ni är intresserade så vidarebefordrar jag kontakten.
    Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
    Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri
  • jinnarparen
    • April 2002
    • 2670

Låter intressant.

Vem vet man kanske skulle ta och översätta en av de (fåtal) artiklar som man skrivit till ciklidbladet, blir lite enklare än att skriva en ny
    Åter till CA

Det är där jag hör hemma

Kommentar

• Micke
      Användare
      • April 2002
      • 9579

Men vi är många som skulle uppskatta en ny artikel i Ciklidbladet!

Kommentar

• Cutekid
        Användare
        • January 2003
        • 3368

Jag ha redan bidragit med en artikel till dem. hoppas att de gillar den, är sugen på lite utländsk läsning.

Mvh
        Carl

Besök petrochromis.com´s forum:

http://petrochromis.com/phpbb3/

Kommentar

• Ola Svensson
          Användare
          • April 2002
          • 14633

Hej

Var det inte en Centraleuropeisk Cichlidae som det skrevs om i CB 2/2005? Jag ar medlem i BKA och Cichlidae ser ut som gamla hederliga Ciklidbladet. Den ar inte i narheten av lika snygg som Ciklidbladet av idag, men artiklarna har pa gott och ont en hogre niva an CB. Paminner lite om akvariet pa 70-talet, men utan reklam och med fargbilder.

Sjalv funderar jag pa att oversatta och uppdatera nagra av mina artiklar (och passa pa att gora reklam for CB).
          Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Micke
            Användare
            • April 2002
            • 9579

citat:Ursprungligen skickat av Ola Svensson

Hej

Var det inte en Centraleuropeisk Cichlidae som det skrevs om i CB 2/2005?
            Helt rätt Ola, det är jag som rör ihop det. Den Cichlidae som det skrevs om i CB 2 var från Holland/Belgien, i nästa nummer (3) presenteras den brittiska Cichlidae.

citatjalv funderar jag pa att oversatta och uppdatera nagra av mina artiklar (och passa pa att gora reklam for CB).
            Låter som en bra idé så länge det inte sker på bekostnad av artiklar till CB.

citaten ar inte i narheten av lika snygg som Ciklidbladet av idag, men artiklarna har pa gott och ont en hogre niva an CB.
            Håller med dig. Framöver kommer vi att ha med minst en "expert"-artikel i varje nummer av CB för att få ännu större bredd på innehållet.

Kommentar

Arbetssätt...