British Cichlid Association erbjuder ett års gratis medlemskap till dem som bidrar med en artikel på engelska eller tyska. I medlemskapet ingår sex nummer deras medlemstidning Cichlidae som det finns en presentation av i Ciklidbladet 2/2005. Hör av er till mig på adressen michael.persson@ciklid.se om ni är intresserade så vidarebefordrar jag kontakten.
Cichlidae 1 år gratis!
Kollaps
X
-
Cichlidae 1 år gratis!
Taggar: Ingen -
Låter intressant.
Vem vet man kanske skulle ta och översätta en av de (fåtal) artiklar som man skrivit till ciklidbladet, blir lite enklare än att skriva en nyÅter till CA
Det är där jag hör hemma -
Men vi är många som skulle uppskatta en ny artikel i Ciklidbladet!Kommentar
-
Jag ha redan bidragit med en artikel till dem. hoppas att de gillar den, är sugen på lite utländsk läsning.
Mvh
Kommentar
-
Hej
Var det inte en Centraleuropeisk Cichlidae som det skrevs om i CB 2/2005? Jag ar medlem i BKA och Cichlidae ser ut som gamla hederliga Ciklidbladet. Den ar inte i narheten av lika snygg som Ciklidbladet av idag, men artiklarna har pa gott och ont en hogre niva an CB. Paminner lite om akvariet pa 70-talet, men utan reklam och med fargbilder.
Sjalv funderar jag pa att oversatta och uppdatera nagra av mina artiklar (och passa pa att gora reklam for CB).Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Ola Svensson
Hej
Var det inte en Centraleuropeisk Cichlidae som det skrevs om i CB 2/2005?
citatjalv funderar jag pa att oversatta och uppdatera nagra av mina artiklar (och passa pa att gora reklam for CB).
citaten ar inte i narheten av lika snygg som Ciklidbladet av idag, men artiklarna har pa gott och ont en hogre niva an CB.Kommentar
Kommentar