Moderator för övrigt övrigt ?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Havs
    Användare
    • December 2004
    • 607

Moderator för övrigt övrigt ?

I de andra kategorierna har oftast moderatorerna en första tråd som anger lite allmänn information samt vem eller vilka som är moderatorer. Det saknas i denna del av forumet.
    Jag själv och även andra har fått inlägg raderade, som iaf jag inte kan se att de skulle bryta mot forumsreglerna. Någon e-post om orsak eller så har ej heller dykt upp. Jag har frågat själv via e-post, men det är inte alls säkert att jag skrivit till "rätt" moderator. Ibland har jag fått svar och ibland inte.
    Mitt förslag blir alltså att ni ordnar så att det framgår vem eller vilka som modererar denna del av forumet också. I annat fall blir det svårt att följa forumsreglerna och ta upp t.ex. ett raderat inlägg med moderatorerna direkt via e-post.
    Tack på förhand/ Gunnar
    Min zoon
  • GoSatta
    Användare
    • February 2003
    • 1686

Det har du helt rätt i! och det får vi fixa.

Men du kan redan se vilka som är moderatorer om du kollar här: http://www.ciklid.se/forum/default.asp

Det är alltså jag och Bilbo men en beskrivning ska skrivas!
    /Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
    http://www.gosatta.org

Kommentar

• Havs
      Användare
      • December 2004
      • 607

Då kan jag ju direkt säga att jag skrivit till fel moderatorer. Men det kvittar, gräv inte i gammalt utan blicka framåt istället.
      Å förresten det är jag som missat den högra kolumnen. Jag letade på felställe d.v.s. inte där.
      Min zoon

Kommentar

• StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10784

Du har (bl a?) skrivit till mig och jag ansvarar inte för något på forumet. Nu har jag dock svarat på ditt mail och ber om ursäkt för förseningen. Jag trodde att detta mail gick ut till fler moderatorer och pga att det inte är mitt ansvarsområde så har jag inte svarat förrän nu.

Jag håller endast i frågor rörande Medlemmarnas bilder samt Fototävlingen. Det missförstås ofta då jag ganska frekvent får mail rörande forumet och några händelser där. Jag har svarat i mån av tid så gott jag kunnat. En del mail har jag vidarebefordrat om jag trott att det endast varit skickat till mig. Efter månadsskiftet kommer jag inte att vara ansvarig för denna del heller utan har valt att sluta.

Kommentar

• Hank
          Användare
          • April 2002
          • 1321

citatu har (bl a?) skrivit till mig och jag ansvarar inte för något på forumet
          Eftersom det står "moderator" i din profil kan man ju lätt tro att du är en av dom som ansvarar för forumet, eller....
          /#378 Hank
          Zoonen:
          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

NCS medlemsbilder:
          http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

Kommentar

• StefanL
            Användare
            • August 2002
            • 10784

Ja det har jag tyckt hela tiden jag ansvarat för Medlemmarnas bilder samt Fototävlingen. Det har tyvärr inte ändrats av någon anledning.

Det är många gånger som jag påtalat mitt ansvarsområde i forumet för medlemmar samt att det även står i min signatur vilket område jag har befogenhet över.

(Jag har dock gjort vissa inhopp som moderator när t ex alla övriga moderatorer varit borta eller haft andra förhinder, bl a vid årsstämman.)

Kommentar

• Havs
              Användare
              • December 2004
              • 607

citat:Ursprungligen skickat av Stefan Larsson

Du har (bl a?) skrivit till mig och jag ansvarar inte för något på forumet. Nu har jag dock svarat på ditt mail och ber om ursäkt för förseningen. Jag trodde att detta mail gick ut till fler moderatorer och pga att det inte är mitt ansvarsområde så har jag inte svarat förrän nu.

Jag håller endast i frågor rörande Medlemmarnas bilder samt Fototävlingen. Det missförstås ofta då jag ganska frekvent får mail rörande forumet och några händelser där. Jag har svarat i mån av tid så gott jag kunnat. En del mail har jag vidarebefordrat om jag trott att det endast varit skickat till mig. Efter månadsskiftet kommer jag inte att vara ansvarig för denna del heller utan har valt att sluta.

Tack för ett långt och rejält svarsbrev.
              Min zoon

Kommentar

Arbetssätt...