Köpte lite till nya karet i dag
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
Måste säga det fast det redan sagts. Skitsnygg bakgrund! Går det att få tag i den nånstans? Är den serietillverkad?Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Taco
Måste säga det fast det redan sagts. Skitsnygg bakgrund! Går det att få tag i den nånstans? Är den serietillverkad?
Den gjordes bara i några ex.
Kommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Stefan Larsson
Vart fick du tag i rampen och vad kostade den?
Och tack för hjälpen med att ta bort mitt inlägg om det nu va duKommentar
-
Rikard.. att du inte tar bilder på kvällen/natten ist, så man slipper se dina fula fönster
Kan tillägga att en sån likadan ramp köpte jag på www.herkuleszoo.se för 2065kr fast då till 720 liters.
150cm tar dom 1870kr för.
Kanske inte så intressant för dig Stefan som bor en bit upp i sweKommentar
-
fin ramp..! väldigt fint akvarium också det vill jag säga! och vilken bakgrund!
//tomKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Laesk
Rikard.. att du inte tar bilder på kvällen/natten ist, så man slipper se dina fula fönster
Kan tillägga att en sån likadan ramp köpte jag på www.herkuleszoo.se för 2065kr fast då till 720 liters.
150cm tar dom 1870kr för.
Kanske inte så intressant för dig Stefan som bor en bit upp i swe
Jag har inte gjort det förens nu.Kommentar
-
Här kommer bilder utan fönster i
Där.....
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Och här.....
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Kommentar
-
citat:Kanske inte så intressant för dig Stefan som bor en bit upp i sweKommentar
-
Tja.....10 timmar med bil och 1.5 timmar med skoter och två renar till gbg...de ni ! [8D]Mvh AlexKommentar
-
Pratade med patrick på PWSS och formarna till 3 delade dala/zoline stenväggen fanns kvar men det var ingen som hade koll på vart den var, tydligen ville Patrick lägga vantarna på den =)
Ska nog ta och skaffa mig heltäckande till 375:an med det är riktigt läckert, slippa se täckglasen och de går ju att fylla med roliga lysrör =)4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar
Min Hemsida
Här får man inte sätta ut sin egna hemsida
På min Zoon
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188Kommentar
-
jo de är snyggt med hetäckande hade de på mitt 600 innan men inte på 540 saknar det lite men de ligger i inköps planerna blir mer stil på karet på nåt settMVh
EbbeKommentar
Kommentar