Ciklidbladet 2006

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zaphi
    NCS Medlem
    • July 2002
    • 5395

Ah, ok, men det är bara det att en redaktör skall väl alltid sträva efter nytt och fräscht. Den dagen man börjar publicera gammalt måste det väl vara ett dåligt tecken? Jag skall publicera lite tänkte jag nästa år och jag hoppas många fler medlemmar börjar vakna till liv.

Så mycket som så många skriver här måste det ju alltid finns något att skriva om.

Oh, det sista lät lite som Churchill.
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

Kommentar

• Micke
      Användare
      • April 2002
      • 9579

citat:Ursprungligen skickat av Zaphi

Ah, ok, men det är bara det att en redaktör skall väl alltid sträva efter nytt och fräscht. Den dagen man börjar publicera gammalt måste det väl vara ett dåligt tecken?
      Vi kommer på något sätt att publicera gammalt material under 2007 när NCS har 40 års jubileum eftersom vi tycker att traditionen är viktig. Hur det kommer att ske får de se som är medlemmar då. Men Zaphi du kan vara helt lugn, det kommer inte ske på bekostnad av nya artiklar

citaten dagen man börjar publicera gammalt måste det väl vara ett dåligt tecken? Jag skall publicera lite tänkte jag nästa år och jag hoppas många fler medlemmar börjar vakna till liv.
      Det ser redaktören fram emot

citatå mycket som så många skriver här måste det ju alltid finns något att skriva om.
      Håller med...

Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
      Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• jarinen
        Användare
        • April 2003
        • 1888

Jag tycker nog Tricellas förslag om typ ett stående inslag om vad som främst har präglat forumet kunde vara en bra ide faktiskt i ciklidbladet.

edit* Även medlemspresentationer vore intressant, förutsätter i och för sig kanske( finns det underlag för redaktören?) lite engagemang av medlemmarna själva. Det är inslag jag brukar gilla.

Mvh Jari

Kommentar

• Micke
          Användare
          • April 2002
          • 9579

citat:Ursprungligen skickat av jarinen

edit* Även medlemspresentationer vore intressant, förutsätter i och för sig kanske( finns det underlag för redaktören?) lite engagemang av medlemmarna själva. Det är inslag jag brukar gilla.
          citat:Medlemspresentationerna som jag införde när jag tog över som redaktör har slagit mycket väl ut. De kommer att finnas kvar men kommer att varvas med reportage från odlare och andra intressanta ciklidister.
          I nummer 4 blir det en medlemspresentation.
          Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
          Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

Arbetssätt...