If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det är väl andra året som de inte delas ut. Jag tyckte jag hade ett mycket bra projekt på gång men det var tydligen inte intressant. Men vad hände igentligen med stipendiet 2005?
2004 delades inga stipender ut av två skäl; dels för att vi inte ansåg att de inkomna ansökningarna riktigt uppfyllde de förväntningar vi hade när stipenderna instiftades, men framförallt eftersom vi inte ville äventyra NCS ekonomi (stipendierna delas bara ut om NCS ekonomi tillåter det) med ett starkt vikande medlemsantal. Nu har vi en positiv medlemsutveckling.
I nästa Ciklidblad finns mer information om stipendierna.
Vad jag förstått så ska det ha gått ut mail till de tre som ansökte om stipendier 2004. Att kritisera dagens styrelse för det som den tidigare styrelsen gjorde känns lite konstigt, det är trots allt bara tre av de sju i dagens styrelse som var med när beslutet togs.
Som jag nämnde tidigare så kommer det information om stipendierna i nästa Ciklidblad.
Ang. bekräftelse av beställda Ciklidblad, se här:
har man frågor angående beställningar av gamla CB så kan man maila mig. Ser dock i mina papper att jag inte har en registrerad betalning för din beställning så jag ska kolla upp det med kassören.
har man frågor angående beställningar av gamla CB så kan man maila mig. Ser dock i mina papper att jag inte har en registrerad betalning för din beställning så jag ska kolla upp det med kassören.
Mats.. jag mailade dig direkt efter att jag gjort min betalning där jag bad om bekräftelse av min betalning. Fick då inget svar. Vad mer kan jag göra?
Nu har jag mailat uppgifter till dig från min bank angående betalningen.
Som kassör skall jag kolla upp detta i kväll. Inga problem. Vi har nyligen stämt av beställningsbiten, men vem vet, misstag kan ha begåtts.
Hur som helst tämligen enkelt att reda ut.
Kommentar