Jag skulle vilja ha en tidangivelse på "Min sida" där man ser när man var [u]senast inloggad</u>. För när månaderna går så kommer inte alla var så aktiva och då vill man veta vilka sidor som är uppdaterade och inte.
Fiskförmedlingen.se
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Prova tyskland.....
Det var länge sedan jag såg några pleuros i sverige och de få gånger jag sett dem har jag inte kunnat stuva in dem någonstan här hemma :-(
Men det borde ju onekligen finnas unga/vuxna djur i landet då de sålts både i stockholm och göteborg vad jag vet, det gäller bara att hitte dem som sitter och trycker på djuren.
//hanshKommentar
-
hansh: vi behöver slå ett slag för ormskallarna i sverige ....... www.channa.se kanskefish r friendKommentar
-
Felet med upplading av bilder ska vara fixat nu. shcolsson kan du bara bekräfta att det även fungerar för dig nu, har testat med olofs bild och funnit ett fel som är åtgärdat.
Leopoldi: Du vill alltså se när du loggat in när du senast loggade in för att själv ha koll på vad som ska uppdateras, inget som andra ska se?
Låter som en vettig grej.Mvh
Daniel Eriksson, aktivitetsansvarig i Jönköpings akvarieförening
Söker du odlare i ditt närområde? Simma in på Fiskförmedlingen! (Nu även med Köp & Sälj-avdelning)Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Pikkenix
Felet med upplading av bilder ska vara fixat nu. shcolsson kan du bara bekräfta att det även fungerar för dig nu, har testat med olofs bild och funnit ett fel som är åtgärdat.
Leopoldi: Du vill alltså se när du loggat in när du senast loggade in för att själv ha koll på vad som ska uppdateras, inget som andra ska se?
Låter som en vettig grej.Kommentar
-
kontaktsida fixad nu också. ALla mail som skickas till info-mailen kommer till mig.Mvh
Söker du odlare i ditt närområde? Simma in på Fiskförmedlingen! (Nu även med Köp & Sälj-avdelning)Kommentar
-
Ok, fixar in det med desamma Leopoldi!Mvh
-
Senaste inloggning finns nu under Övrigt för varje odlare. Tills de loggat in nästa gång syns inget.Mvh
-
kanske skulle kunna ta det här med senaste inloggning ett steg längre, när jag va inne å kikade på sidan häromdagen så viste jag inte att den va så ny så direkt när jag såg något till salu så blev jag skeptisk till att det var färsk information, har väl blivit skadad av andra dåligt uppdaterade sidor men skulle man inte kunna ha ett datum på när personen la in att det fanns yngel till salu??
Skulle va kanon för en sån som jagMin Zoon http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=275432Kommentar
-
Bra jobbat Daniel, nu har jag fått upp min första bild.
Nu återstår bara för mig att ta bilder med kvalité! Det lär bli en svårare puck....Experience is something you get right after you need it.Kommentar
-
-
jimel: finns redan planer på att fixa den funktionen så den kommer.Mvh
-
En funktion för att svara på direktmeddelanden utan att behöva köra genom standard mailklient vore kanske en idé?
Även "auto login" vore trevligt.
Tony EnglundKommentar
-
En fråga när man få mail genom fiskförmedlingen varför kan man inte se vad avsändaren har för mail.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Pikkenix
jimel: finns redan planer på att fixa den funktionen så den kommer.Min Zoon http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=275432Kommentar
Kommentar