ny är man igång igen

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • tseppae
    Användare
    • March 2005
    • 104

    ny är man igång igen

    ny har jag starta akvariet för ett par veckor sen, 720 litaren som jag fick köpa för sambon efter att 500 litaren sprack. nu försökerman att diskutera med regeringen (flickvännen) när jag får köpa en till akvarium. man kan ju bara älska sig när man har akvariefeber. sen tänkte jag fråga om vad det fins för mått på 720 litare förutom 200x60x60
  • Prayerman
    Användare
    • June 2004
    • 1314

    #2
    Det var ju nåderikt av din sambo att låta dig köpa ett större kar efter det andra sprack. Sprack inte inne kanske?

    Du kan nog få vilka mått du kontaktar en zoobutik som kan fixa specialbeställningar. En del glasmästerier gör också akvarium efter beställning. Borde bli billigare tycker jag.
    Tomas Wallengren
    http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=217029

    Kommentar

    • tseppae
      Användare
      • March 2005
      • 104

      #3
      den sprack i vadarsrumet vi bode i andra våningen men det gick bra bara man var lite snabb jag vett inte hur det gick till för det var ett X från hörn till hörn men men. dett är inte aktuelt en men man skulle ju vela ha större för mina jaguarer så kanse jag inte behöver sälja arowanan på 50+

      Kommentar

      • tseppae
        Användare
        • March 2005
        • 104

        #4
        ju jag har kolla med akvarielagret på en med måtten 2500x80x70 men sen hände alt med 500 litaren så tror någ att jag väntar tills man har flytta ut på landet

        Kommentar

        Arbetssätt...