Provade att ge lite cyclops till fiskarna (första matningen på dryga dygnet) och hon simmade fram precis som de andra och såg sugen ut. Jag hade ned en halv ruta frusen cyclops och hon var med och nafsade lite...men jag kan inte avgöra om hon fick i sig något.
Dock ett bra tecken på att hon är så pass livlig. Ser bra ut...fortfarande störande rund om magen...men ändå livlig när det påkallas. Beteendemässigt ser hon inte sjuk ut och de andra fiskarna är inte heller och småhackar som de ibland kan göra på fiskar som är sjuka. Utseendemässigt ser hon lika "trind" ut runt magen...hur svårt som helst att avgöra hur det ligger till!
Jag såg att hon gjorde anlöp till att söka föda i sanden också.
Dock ett bra tecken på att hon är så pass livlig. Ser bra ut...fortfarande störande rund om magen...men ändå livlig när det påkallas. Beteendemässigt ser hon inte sjuk ut och de andra fiskarna är inte heller och småhackar som de ibland kan göra på fiskar som är sjuka. Utseendemässigt ser hon lika "trind" ut runt magen...hur svårt som helst att avgöra hur det ligger till!
Jag såg att hon gjorde anlöp till att söka föda i sanden också.
Kommentar