Härligt att komma hem ifrån en veckas semester i Korsika och ha ciklidbladet i brevlådan. Nu är det att bara bädda ner sig i sängen med ciklidbladet.
Ciklidbladet 3/2005
Kollaps
X
-
-
Hej!
Den nya ciklidbok som det annonseras om i nya CB,den bör man köpa,förvisso har jag ju inte Malawi nu utan Tanganyika,men man lär sig något hela tiden,men jag har lite snålt om pengar just nu,har betalt ett dyrt instrument.Men nåväl,hoppas boken finns kvar till tomten kommer då står den högt uppe på min önskelista.Det är ju roligt när det blir bokrecensioner i CB,nåväl Ciklid på er.Mvh Ann-MaribrygganKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Alexander Ylipää
citat:
Har ju i dagarna fått hem en digikamera så förutsättningarna för framtida artiklar är lite bättre.
Guldsöm har kommit att bli en liten favorit hos mig redan innan CB men Johan Lindgrens artikel och bilder på sina ruskigt fina guldsömar har fått mig att fundera på lite omorganisation i karen här hemma ; )
Mvh JariKommentar
-
-
Drömciklider handlar ju både om Malawi och Tanganyika.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av jarinen
citat:Ursprungligen skickat av Alexander Ylipää
citat:
Guldsöm har kommit att bli en liten favorit hos mig redan innan CB men Johan Lindgrens artikel och bilder på sina ruskigt fina guldsömar har fått mig att fundera på lite omorganisation i karen här hemma ; )
Mvh JariKommentar
-
-
Vart tog den utlovade tredje delen av deathdealers digitala bildbehandlingskurs vägen? Stod i nummer två att den skulle vara med i kommande numret. Annars måste jag säga att artikeln om E. canarensis var väldigt rolig att läsa. Och Johans om guldsömmarna. Efter varje nummer blir jag sugen på att skaffa nya fiskar!Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av doctor
Vart tog den utlovade tredje delen av deathdealers digitala bildbehandlingskurs vägen?Kommentar
-
Kommentar