If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hej!
Jag kan bara konstatera återigen ett mycket bra nummer av CB,t.o.m. fisken på baksidan cikliden 110,Cyprichromis Leptosoma skulle kunna vara med mina prinsessor.Bra artiklar,bra foton.Som sagt CB är den bästa ciklidtidning jag sett. Mvh Ann-Mari
En artikel om A. Rivulatus, Jari's artikel är fokus på Amerika med, en artikel om indier å en om en bok om madagaskar. Sen ere Malawi + kåserier, resor och och bokrescensioner.
Mmm, den nya tidningen luktar gott! Ett litet fel finns i tidnignen. Det står att det finns tre butiker i Jönköping. Djurmagasinet och Torpa Zoo är samma butik. Eftersom butiken inte längre ligger på Torpa så undrar jag om det namnet ens finns. Kanske dags att ta kontakt med butiken och uppdatera uppgifterna. Alla bilder på ciklid.se är från den gamla butiken.
Tyvärr har det blivit ett fel för vissa som skulle ha CB 1 2 3, några har fått cb 2 2 och 3 istället. Maila mig ert medlemsnummer så ska jag skicka CB1 till er så fort jag kan.
Kommentar