Vem mer har ett minskat intresse för firrar så här på sommaren?...jag säljer o säljer kar o fiskar som aldrig förr just nu...fast jag vet att jag kommer att köpa ikapp till hösten igen...tur man är stad vid kassan ..är ett dyrbart levende.....men vaddå.....pengar ska ju snurra ......Moss
Vem Mer??
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jag har lagt ner mer tid än någonsin denna sommar på att fixa med nya kar och köpa fisk eftersom jag nu har tid för det. -
Mitt intresse har defenitivt inte minskat under sommaren, snarare åt andra hållet. Lite skumt iförsig.Tomas Wallengren
http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=217029Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Prayerman
Mitt intresse har defenitivt inte minskat under sommaren, snarare åt andra hållet. Lite skumt iförsig.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av skorpio
Vem mer har ett minskat intresse för firrar så här på sommaren?...jag säljer o säljer kar o fiskar som aldrig förr just nu...Kommentar
-
I maj blev jag av med mitt sista kar Och kommer INTE fixa nått nytt till hösten...om det va sommarn som gjorde att jag tappade intresset 100% vet jag inteKommentar
-
-
Jag håller med om att Sol o värme har en negativ influens till hobbyn.
Men det gäller att hålla dem i topptrim endå. För snart kommer mörkret.. och med den kylan..-brrr- och med dess hjälp kommer intresset att vara på 100% igen, som så många gånger förr.
-Mr.Fish-
" I maj blev jag av med mitt sista kar Och kommer INTE fixa nått nytt till hösten...om det va sommarn som gjorde att jag tappade intresset 100% vet jag inte "[)]Kommentar
-
Ja vädret har ju inte det direkt bättre efter alla motgångar.
Men jag får satsa på hösten 2006 så enkelt är detKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av bmwpower
Ja vädret har ju inte det direkt bättre efter alla motgångar.
Men jag får satsa på hösten 2006 så enkelt är det
Det är starkt att komma tillbaka och jag VET hur det känns...
Jag kan bara säga , som så många gånger förr, skaffa -ha- karantän i fortsättningen; det hjälper till 100% ! Men Skorpio antydde om en
Sommar-svacka, som jag känner mej själv i...Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Nyllet90
Men chicke, om du har tappat intresset helt och hållet så varför skriver du då på detta forum?Kommentar
-
Fattar inte hur man kan sluta helt. Det kommer jag aldrig kunna göra. Inte någon längre period iallafall.Kommentar
-
-
Nu när regnet kom ner i massor idag, fick man en form-topp!
Tömde hela 1200L på växter och rötter och började jaga Zebra-pleco och Apistogramma yngel. Sen ner med Zebran i lek-karet med dom andra och Apistogramman till en polare. Sen blev den slamsugning och städning som bara den. Resultatet blev att jag får köpa fler växter, slängde förr många.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Zaphi
Fattar inte hur man kan sluta helt. Det kommer jag aldrig kunna göra. Inte någon längre period iallafall.
Såg en annons då där nån sålde massa kar pga tappat intresse, då undra jag hur fan man kan tappa intresset helt, nu e man där självKommentar
Kommentar