Forum sökning fung ej !

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mr.Fish
    Användare
    • May 2004
    • 1403

Forum sökning fung ej !

När jag varit borta från forumet,så brukar jag gå in på min egen profil för att se om det hänt nåt nytt sedan sist. Men jag har märkt att inte alla trådar, som jag skrivit i finns där -Varför är det så ?
    Eller är det så att det finns ett mycket bättre sätt att snabbt skaffa sig en överblick ? Med det menar jag inte att "abonnera" på trådar; det blir så himla mycket E-post på det sättet. Föresten vet nån hur man avaktiverar ett "abonnemang" på en tråd? -Mr.Fish-
  • Kalle-Maja
    Användare
    • December 2004
    • 1324

Jag har oxå undrat över hur sorteringen av senaste trådarna man deltagit i på profilsidan görs. Vissa finns inte med som borde det. Ställer alltså samma fråga; varför är det så?

Kommentar

• GoSatta
      Användare
      • February 2003
      • 1686

ingen bra svar på er fråga men 9/1 kommer det nya forumet så då hoppas vi på att allt fungerar bättre.
      /Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
      http://www.gosatta.org

Kommentar

• Joakim Draktoft
        NCS Medlem
        • April 2002
        • 7334

1/9 är korrekt datum för nya forumet.

Jag har heller inget bra svar att komma med, men vet att motsvarande funktion finns i det nya forumet, där man kan hitta alla inlägg eller alla ämnen startade av en viss användare.
        Joakim Draktoft
        f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Mr.Fish
          Användare
          • May 2004
          • 1403

Ha,ha, jag tänkte just fråga Gosatta om det datumet. Tyckte att det
          lät väldigt avlägset.. Ok, den som vänta på nåt gott väntar alltid för länge (eller var det tvärt om ? ). Alltså efter den 1/9 så kommer
          det funka då.

Kommentar

Arbetssätt...