Delfiner

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

Maria...den är inte revirhävdande, men däremot så jagar arten sina honor en del när det är lekdags. Det är inte enbart hanen som jagar utan även honor kan ha en rätt hård rivalitet sinsemellan. Så "svagt revirhävdande" tycker jag stämmer bra...men det är liksom en annan sak.

Kommentar

• Elvedin
      Användare
      • September 2008
      • 63

har såna men har faft stora problem med dom me den senaste tiden vet ej varför

Kommentar

• Barracudan
        Användare
        • April 2005
        • 453

Mina blev närmare 25 cm, (dock övergödda) Hade flera hanar i ett 1350 liters, de slogs som övriga beskrivit så att täckglasen höll på att flyga av, docck blev det aldrig några allvarliga skador.

Slagsmålen utspelades till 90% på natten, på dagen var dom polare?

Mycket fredliga mot övriga invånare.
        Bifogade filer
        Frontosamarkus

Kommentar

• Cichlidaholic
          Användare
          • June 2005
          • 1103

Ursprungligen postat av Barracudan
          Mina blev närmare 25 cm, (dock övergödda) Hade flera hanar i ett 1350 liters, de slogs som övriga beskrivit så att täckglasen höll på att flyga av, docck blev det aldrig några allvarliga skador.

Slagsmålen utspelades till 90% på natten, på dagen var dom polare?

Mycket fredliga mot övriga invånare.
          Vilken gammal tråd!! Såg att jag skrivit här tidigare redan 2005 =P

Den var riktigt biffig den där, som du säger övergödd Har en hane som växt upp här men hade större förr men ingen bra bild på dem, men de var runt 22cm Denna är nog ca 20cm ganska exakt. Har haft han några år växer sakta. Det jag gillar nästan mest är deras tuffa läppar.. Har hört allt möjligt när det kommer besök "Kör han med botox" eller "läppstift på den där"
          4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar

Min Hemsida
          Här får man inte sätta ut sin egna hemsida

På min Zoon
          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188

Kommentar

Arbetssätt...