Det var väldigt vad trögt det var att ha en affär och inga kunder på sommaren hahahahaha...man få hoppas att hösten kommer snart och att det då ska göras iordning kar...Är det bara ciklidfreaks som "sköter" om sina kar på sommaren eller..Må värmen avta snart...mvh stefan
Affären
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Snackade med en kille på telefon idag, han är delägare i en butik i Halmstad.
Han sa att deras bästa månader är juni, juli och augusti...... jag blev ganska häpen och jag frågade om de har hela sortimentet då.. dvs hund å katt.osv
Fick svaret att de endast har fisk..!!
Öööö
Här i Ronneby säljs mest "saltvatten" och ciklider..
Hälsningar
Peter
Akvarium Ronneby
-
Jaja, era sötebrödsdagar startar nog snart igen . Men hoppas att det dröjer ett tag till (om ni ursäktar), härligare väder kan man ju knappast önska sig med massor av sol, bad, KALL ÖL och fina "fiskar" på stranden att vila ögonen på.Kommentar
-
Måste vara en unik butik i halmstad för i åled har det varit tomt när jag varit där.
Men fördelen för butiker är ju att domkan ha stora fiskar till hösten när alla vill ha ny fisk.
Fast det tråkiga är ju att fisken kostar pengar när den inte bli såldKommentar
-
sötebrödsdagar..vad är det...*S*
Kall öl, i skuggan i trädgården är det enda jag njuter av just nu.
Går in då och då för att fylla på och slänger ett öga på mitt fina salvattensakvarium..
Peter
Akvarium Ronneby
Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Akvarium Ronneby
Att ingen moderator har fått hjärnblödning eller anuleringstvång ännu av all reklam i denna tråden, beror väl på värmen eller....
Hälsningar
Peter
Akvarium Ronneby
http://www.adelgren.se/akvarium/Kommentar
-
akvarium ronneby: vilken affär var det vad heter den?
//tomKommentar
-
Verkar vara lite olika det där. En del handlare säger att sommarmånaderna är deras bästa månader. Andra säger att det är en dödperiod. Personligen hade jag aldrig åkt till Tyskland för att shoppa fisk på sommaren - men till hösten däremot!!
Tror det rullar igång igen i september. Minsann.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Midas Tom
Ingen aning vad butiken heter... butiksinehavaren ringde mej av en helt annan anledning än akvaristik på öppen nivå... så att säga
Centurion
*ler sött*Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
-
akvarieshoppen har reptiler också....så jag tror att det bara är åleds och söndrums som enbart har fisk.. för söndrums akvarieaffär har väll bara fisk?
//tomKommentar
-
Kommentar
Kommentar