resekompisar till Uruguay

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • figge
    Användare
    • July 2004
    • 112

    resekompisar till Uruguay

    Hejsan,
    Finns det några fler här på forumet som funderar på en resa till Uruguay genom http://www.aqvaterra.com ? Själv tycker jag att det skulle vara en drömresa och ett minne för livet att åka iväg och fånga sina egna fiskar och uppleva biotopen/naturen.
    Det skulle vara kul om vi var några stycken som åkte tillsammans, dels det sociala biten och sen så blir ju resan mycket billigare ju fler vi är.

    Jag är ganska ny på forumet och har inte inte skrivit så mycket så en liten presentation vem jag är kommer här:

    27 år bor i Göteborg tillsammans med min sambo och våran dotter på ca 16 månader. Jobbar som konsult/tekniker inom IT sen 97. Köpte mitt första akvarie för ca 5 år sen och jag fastnade direkt. Först hade jag alla möjliga sällskapsfiskar, ett tag malawi men nu är det SA ciklider som gäller sedan 2-3 år tillbaka. Kompisar och familj tycker jag är lite knäpp som har 3 akvarium hemma (någon som känner igen sej? dum fråga antagligen, ) och som tjötar om att åka på en fiskeresa i vinter. blev medlem i NCS i år.

    Hör av er om ni är intresserade, maila eller fortsätt skriv i tråden.
    mvh
    Fredrik
  • odilou
    Användare
    • April 2002
    • 308

    #2
    Hola!
    Jag har andra ärenden i Uruguay i vinter i vilket fall och skulle eventuellt gärna haka på. När tänker du dig resan?

    /Rasmus

    Kommentar

    Arbetssätt...