Handla på ebay

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Alexander Ylipää
    Användare
    • October 2003
    • 3615

    Handla på ebay

    Undrar om någon har handlat fisk eller dyl. från www.ebay.co.uk och www.ebay.com?

    Min kompis har köpt massa grejjer därifrån utan problem, tog tre arbetsdagar att skicka från england till pajala (22mil norr om luleå)

    Hittade lite intressanta filter, mat, fisk mm. till billigt pris. Vissa annonsörer står tom. för hela frakten.

    Synpunkter?
    Mvh Alex
  • aquanord
    Användare
    • January 2005
    • 373

    #2
    Jag har inga erfarenheter av att handla på ebay från UK, men har handlat lite från Ebay Tyskland. Där är det största problemet att tyskarna inte är några höjdare på engelska och leveranstiden var hyfsat lång (3-4 veckor) Men när det väl var skickat gick det fort, i alla fall fram till Sverige. 1 dag från tyskland fram till Helsingborg, sedan 6 dagar (!) Från Helsingborg till Umeå. Det var ju så man ville gråta.
    simma lungt...
    ------------------------
    www.aquanord.net - Min akvariesida med bilder, videoklipp & annat skoj
    Umeå akvarieförening
    ------------------------

    Kommentar

    • hansh
      Användare
      • November 2004
      • 114

      #3
      Hej
      Det är bara att handla på :-)
      Jag handlar en del på både ebay i england och från staterna. Har aldrig varit med om att det tagit längre än 1vecka att få grejjorna. Sist jag handlade på ebay tog det 5 dagar från det att jag betalade till dess att varan kom fram, och det var från canada. Jag skulle dock aldrig köpa levande djur över ebay, växter och frön(mangroveplantor och succulentfrön) går utmärkt att skicka.

      Lycka till med shoppandet (men se till så att frakten inte äterupp vinsten av att handla från ebay).

      Mvh
      hansh

      Kommentar

      Arbetssätt...