If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ville bara påpeka att söndagarna 14/8 , 21/8 , 28/8 och 4/9 är alla akvarieintresserade välkommna till lokalen för fika, snack och annat roligt.
Spelar ingen roll om ni kommer från malmö, skövde, stockholm eller överkalix. Alla blir väl mötta!
Söndag imorgon och vi kommer ha öppethus dagen lång. Mellan 14.00-17.00 är det bara att komma förbi och disskutera fisk. Nu har vi även ökat vattenvolymen till hela 3800 liter akvarievatten!
Värst svårt är det inte. Så länge man är pedant och har tålamod så ska vem som helst klara av det. Men som ni såg på bilderna skall man helst inte vara ensam när man gör det. Minst två personer.
Jag var på väg till ert öppna hus men upptäckte halvvägs att soppan inte skulle räcka så jag vände igen. Vill ju till att köra fort för att hinna med att hälsa på er på en helg om man bor i Malmö.
Måste säga att jag är imponerad av att ni till och med har ett soffrum i lokalen. De flesta lokaler man sätt bild på är en liten "källarskrubb" eller liknande.
Imponerande jobb!
Kommentar