Äntligen x 2 !

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jens Netteberg
    Användare
    • March 2005
    • 67

    Äntligen x 2 !

    Denna vackra sommardag har jag äntligen fått tillbaka min dator från en ca 2 veckor lång service. Med andra ord kan jag nu börja läsa och besöka denna eminenta site igen. Det var äntligen nummer 1.

    Som äntligen nummer 2 vill jag meddela att jag för någon vecka sedan fick igång mitt 310 liters kar. En väntan som hållt i sig i nästan 8 veckor på grund av att sveriges största möbeltillverkare hade lite problem med leveranserna.
    I karet går det nu:
    en grupp med Pseudotropheus Saulosi
    en grupp med Edwardi
    samt två stycken Röd rubin.

    Alla fiskarna är fortfarande mycket unga vilket gör att jag lever med förhoppningen att det ska bli lagom många hanar respektive honor.

    Varför inte dra till med äntligen nummer 3 när jag ändå är igång? ÄNTLIGEN en trevlig sommar!
    /Jens
    ------------------------
  • blackened
    Användare
    • January 2005
    • 1042

    #2
    Wow! Fan så snyggt det blev från hallen framförallt! Lycka till nu med karet och fiskarna!

    Kommentar

    • Nyllet90
      Användare
      • October 2004
      • 1133

      #3
      Jädrans vad snyggt det blev! Vad har du för inredning? är det lava sten? och vad är dt för sand? Med en anubias blir det karet fullbordat! MVH Andreas
      Snuffsa runt lite på min zoon om du vill! Min zoon

      Kommentar

      • Jens Netteberg
        Användare
        • March 2005
        • 67

        #4
        Kul att ni gillar det!

        Nyllet90: Ja, det är ca 20 kilo lavasten och ca 25 kilo näst intill helt vit faxegrus.

        /Jens
        ------------------------

        Kommentar

        Arbetssätt...