Vem håller i försäljningen av gammla CB

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • bmwpower
    Användare
    • December 2002
    • 1934

    Vem håller i försäljningen av gammla CB

    Jag maila anette som det stog i senaste cb men har inte fått något svar.
    Kanske det är någon annan som håller i det eller??
  • GoSatta
    Användare
    • February 2003
    • 1686

    #2
    Det är jag mats@ciklid.se

    Gäller det halvgamla (a4 format) så kommer det ske ett utskick om 2 - 3 veckor. Gäller det äldre (a5) så kommer det enbart att ske ett utskick i höst efter som det inte finns någon ordning på dom årgångarna.

    Beställningar betalas in och detaljerna mailas till mig, jag försöker maila alla som beställer så fort som möjligt för att berätta att beställnignen är mottagen och hur lång tid det kommer ta, dock ligger jag vid tillfället lite efter.

    Stora delar av styrelsen byttes ut vid senaste stämman så det finns mycket jobb att göra och beställningar av gamla blad är inte prioriterade MEN dom kommer att ordnas.

    ps.
    hur man betalar står i både CB och här på sidan (http://www.ciklid.se/ncs_visa.asp?NR=724)
    ds.
    /Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
    http://www.gosatta.org

    Kommentar

    • bmwpower
      Användare
      • December 2002
      • 1934

      #3
      Jag skicka ett mail till dig för att se om vi kan reda ut det hela

      Kommentar

      • Mikael
        Användare
        • April 2002
        • 347

        #4
        Jag kan meddela att den senaste tiden har det kommit in en hel del beställningar på gamla CB. Alla beställningar kommer att lämnas över till Mats nu på lördag i samband med extramötet som hålls då. Som framgår av Mats svar här ovan sker sedan ett samlat utskick i slutet av sommaren till alla som beställt.

        /Mikael Mayer
        Skriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.

        - Lars Falk

        Kommentar

        • bmwpower
          Användare
          • December 2002
          • 1934

          #5
          Fick du mitt mail GoSatta???

          Kommentar

          • GoSatta
            Användare
            • February 2003
            • 1686

            #6
            Ja det har jag fått! men mina mail studsar tillbaks när jag försöker maila dig. (en telia adress) Har du någon annan så maila den till mig.
            /Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
            http://www.gosatta.org

            Kommentar

            • bmwpower
              Användare
              • December 2002
              • 1934

              #7
              Tack mats för mailet det var mycket hyrglyfer men det gick att utläsa någorlunda vad det skulle stå.

              Kommentar

              • imported_n/a
                Användare
                • October 2004
                • 531

                #8
                Hej!
                Jag tycker att vi medlemmar borde få 10 ex av gamla Cb gratis och dela ut till vänner och bekanta,Jag menar cb nummer som är något år gamla.Mvh Ann-Mari
                bryggan

                Kommentar

                • liv
                  NCS Medlem
                  • February 2005
                  • 192

                  #9
                  har komplette årganger av cb fra 83 til nu og det er bestandig noe nytt og lære når man leser gjennom gamle og nye cb.Samme med tidskriften akvariet som jeg har komplette årg.fra 66 til det opphørte i 97.Kast aldri gamle akvarieblar.
                  jan

                  Kommentar

                  Arbetssätt...