If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Gäller det halvgamla (a4 format) så kommer det ske ett utskick om 2 - 3 veckor. Gäller det äldre (a5) så kommer det enbart att ske ett utskick i höst efter som det inte finns någon ordning på dom årgångarna.
Beställningar betalas in och detaljerna mailas till mig, jag försöker maila alla som beställer så fort som möjligt för att berätta att beställnignen är mottagen och hur lång tid det kommer ta, dock ligger jag vid tillfället lite efter.
Stora delar av styrelsen byttes ut vid senaste stämman så det finns mycket jobb att göra och beställningar av gamla blad är inte prioriterade MEN dom kommer att ordnas.
Jag kan meddela att den senaste tiden har det kommit in en hel del beställningar på gamla CB. Alla beställningar kommer att lämnas över till Mats nu på lördag i samband med extramötet som hålls då. Som framgår av Mats svar här ovan sker sedan ett samlat utskick i slutet av sommaren till alla som beställt.
/Mikael Mayer
Skriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
Hej!
Jag tycker att vi medlemmar borde få 10 ex av gamla Cb gratis och dela ut till vänner och bekanta,Jag menar cb nummer som är något år gamla.Mvh Ann-Mari
har komplette årganger av cb fra 83 til nu og det er bestandig noe nytt og lære når man leser gjennom gamle og nye cb.Samme med tidskriften akvariet som jeg har komplette årg.fra 66 til det opphørte i 97.Kast aldri gamle akvarieblar.
Kommentar