Canon vs Nikon
Kollaps
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Ja nu när 40D är officiell så ser det ut som om alla rykten stämde. Det ser ut att vara en riktigt trevlig modell Canon fått till.
Kommentar
-
-
Även Sony har presenterat en nyhet idag, en 12.47mp CMOS-sensor. Det är väl inte en allt för djärv gissning att den kommer att sitta i någon av Nikons nya modeller.
Kommentar
-
shit va sugen man blev på 40D.. gedigen på alla vis typ! Eller iofs "helgjuten" inkl vertikalgrepp vore de ultimata! Nån som lyckats läsa sig till om de kommer nytt batterigrepp eller om 30D:s passar, eller för hoppningsvis 5D:s ?Kommentar
-
Men nya 1Ds MIII är väl mer din stil
Kommentar
-
Najs! Hade dock velat ha gummi på luckan där!
Oh shit halleluja Fast den är för långsam för mig
Jag blev lite sugen på å byta min 400D mot en 1D mark I .. Iofs "bara" 4.06 megapixel (2464 x 164 men de klarar mig sig rätt långt på ändå..Kommentar
-
Jag tror nog att det är gummilucka på den om det är till Lan och USB-porten på batterigreppet du menar.Mvh
RobinKommentar
-
40D verkar ju riktigt nice... Nu är man ju frestad att pensionera sin 300D efter bara 11 000 exponeringar... Själv hörde jag ju till skaran som hoppats på ett billigt och bra supertele i något i stil med "400 5,6L IS", men något sådant fick vi ju inte.Gräset är grönare på andra sidan glaset...
Hemsida - Akvarium - CO2 - Vivarium Design - Blogg - AkvarieWikiKommentar
-
Det finns två olika grepp till 40D, ett vanligt batterigrepp (BG-E2N ) och ett med trådlös sändare (WFT-E3).
Kommentar
-
Vet någon var 40D kommer hamna i pris?Kommentar
-
Gräset är grönare på andra sidan glaset...
Hemsida - Akvarium - CO2 - Vivarium Design - Blogg - AkvarieWikiKommentar
-
Scandinavian Photo har satt priset till 11995:- medan FotoVideo har satt priset till 16094:-.
Kommentar
-
wehoo jag får en ny 1D mark II N ... dom kunde inte laga min nuvarande på service, så får en ny ist + full garanti
säljer min 400D till en polare me när 1D:n kommit, så kanske de blir en 40D va de liderKommentar
Kommentar