If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag funderar på att byta upp mig rejält från ett Juwel Rio 180 liters. Jag vill helst ha ett möbelkar. Min undran då, hur stora finns det och vilka tillverkare?
Största möbelkaren utan att specialbeställa är väl 1125liter tror jag. Blir nog betydligt billigare än att köpa från Åled. Bättre blir det kanske inte, men billigare..
var inne på åleds för ett tag sen, första gången för mej så vi fick en liten guidad tur.. och där hade de byggt 2st 1400L kar och för dom skulle dom ha: 15000kr tror jag att det var!!'
Det e väl lite fräckt att "sno" denna tråden...
Jag har Praktbotior, Silverhajar, Kuhliiålar, L-malar, Denisoniibarber och en Australiensisk Arowana.
Va riktigt sugen på ett Akvalux 960-möbelkar för typ ett år sedan, men tyckte att det var många som hade strul med sina ljusramper till dom och att dom bara finns i svart eller bok, i Sverige. Tack för det Simontorp! []
Funderade om och såg sedan ett Åledskar med inbyggd ställning och en "överbyggnad" ovanpå. Fastnade för den lösningen fast jag inte har klätt in ngt ännu, men det är ju inte försent..
Kommentar