Ehm... Hjälp!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • blackened
    Användare
    • January 2005
    • 1042

Ehm... Hjälp!

Beställde ett UV-C filter via ebay för en vecka sedan och betalade på ebay. Jag har skrivit mail till dom (engelska) och kollat så allt blev rätt men de svarar inte. Så nu idag skickar de ett mail till mig igen om att jag ska betala 59 euro, trots att de redan fått mina pengar enligt ebay och paypal.

Nu skulle jag helst vilja skita i alltihop och få tillbaka pengarna men det går inte så bra att knåpa ihop ett mail på tyska =/ Trodde att de större tyska butikerna iaf skulle ha nån som snackar engelska i personalen... suck

Vad ska jag göra? Skicka ännu ett engelskt mail till dom? Skicka ett med kass tyska istället?

• Mattias Olsson
    Användare
    • September 2003
    • 328

ett mail på både tyska och engelska kanske?

Kommentar

• blackened
      Användare
      • January 2005
      • 1042

Det löste sig.. tack vare denna FANTASTISKA SIDA!

Latest news coverage, email, free stock quotes, live scores and video are just the beginning. Discover more every day at Yahoo!

Kanonsmidigt... Rekomenderas för alla er som handlar från tyskland, men inte är superhaj på språket...

Kommentar

• Pikkenix
        Användare
        • March 2005
        • 254

Vad var det som strulade till sig, hade ju tänkt att beställa från samma butik på Ebay som du efter vår diskussion i en annan tråd om det.
        Hur betalade du och mycket ville de ha i frakt?
        Mvh
        Daniel Eriksson, aktivitetsansvarig i Jönköpings akvarieförening

Söker du odlare i ditt närområde? Simma in på Fiskförmedlingen! (Nu även med Köp & Sälj-avdelning)

Kommentar

Arbetssätt...