Äta "Hajmal"?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • tropfrog
    Användare
    • July 2003
    • 1836

Dessa malar odlas numera också ekologiskt inom Sveriges gränser. Det säljs under försäljningsnamnet greenfish och är grymt god fisk. Odlingstekniken är helt fri från kemikalier och hormoner, så även gravida kan äta av den varje dag om de vill. Priset ligger runt 150 kr/kg......Bara ett tips.
    MVH
    Magnus

Kommentar

• daniel60
      Användare
      • March 2003
      • 527

Intressant! Men det är lite långt till Bäckebol. Hemsidan - www.greenfish.se - verkar inte uppdaterad på länge. Nån som vet hur det går för odlarna? Jag vill också hitta Clarias, Pangasius, Colossoma och Piaractus i fiskdisken på Konsum!
      mvh Daniel
      Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck. Ernst K
      Mina fiskar & burkar

Kommentar

• MickeA
        Användare
        • June 2003
        • 456

GoSatta: Aha, det verkar ju riktigt bekvämt! Min dröm är att hyra någon sorts husbåt och ta sig uppför amazonfloden någon månad samtidigt som man fiskar hela vägen. Gärna Arapaima.

Kommentar

• tropfrog
          Användare
          • July 2003
          • 1836

citat:Ursprungligen skickat av daniel60

Intressant! Men det är lite långt till Bäckebol. Hemsidan - www.greenfish.se - verkar inte uppdaterad på länge. Nån som vet hur det går för odlarna? Jag vill också hitta Clarias, Pangasius, Colossoma och Piaractus i fiskdisken på Konsum!
          mvh Daniel
          Det finns att köpa runt om i Göteborgstrakten. Troligtvis kan en välsorterad fiskaffär nära dig så småningom ta hem de.
          MVH
          Magnus

Kommentar

• Daniel Odell
            Användare
            • January 2003
            • 2437

Fikedrag har ja inte sett trots att det är min farbror som producerar å medverkar i det

Men han har berättat om sina fiskeäventyr i den dammen jag å mats var vid. Utav nån anledning drog dom enorma mängder fisk (det gjorde även GoSatta å min granne i bungelowen breve oss) å ja hajjar inte hur vi kunde misslyckas med å få mer fisk :-/

Undrar om de har pangassius här i barca, blev sugen å testa.
            fish r friend

Kommentar

• Ola Svensson
              Användare
              • April 2002
              • 14633

I England så har de "Black Tilapia" i var och varannan butik och de lagar tilapia i matlagningsprogrammen.
              Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

Arbetssätt...