If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bakgrunden var helt okej (första bilden), men för övrigt tyckte jag det verkar dra lite åt fisksoppa. Jag gillar snygga och spännande inrednigar. Men det är gött att vi är lite olika!
Ah, nu har jag också äntligen fått se bilden. Snyggt kar, men som någon sa tyckte jag det såg ut som fisksoppa.
Själv är jag svag för stora rejäla inredningsdetaljer. Blir mycket stora, faktiskt rent enorma, rötter i mitt jätteprojekt som snart ska inredas. Hoppas kunna få till det ungefär som det på bilden med med större rötter och färre fiskar.
Fett kar! =) Jaggan till höger ser av kroppsformen att döma ut att vara uppåt 25-30 cm så karet har nog en rätt rejäl volym. Dryga metern i höjd och bredd kanske och 2,5 meter i längd?
daniel60: visst ere en Pangasius sanitwongsei ... passar fint där tycker jag, bara en massa coola firrar som simmar runt å e tuffa
Nja, jag tycker att den känns mal(!)placerad. Om man nu måste ha ett asiatiskt monster, varför inte Hemibagrus wyckii eller wyckioides? Då hade fisksoppe-problemet dessutom varit snabbt övergående.
mvh Daniel
Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck. Ernst K Mina fiskar & burkar
Kommentar