If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
citat:Blir väl det gamla vanliga, ligga i soffan 2/7 - 24/7 och kolla Touren. Frågan är vad man ska gör dom två måndagarna då det är vilodag
Eller, är jag helt ärlig nu...?
citat:Blir väl det gamla vanliga, ligga i soffan 2/7 - 24/7 och kolla Touren. Frågan är vad man ska gör dom två måndagarna då det är vilodag
Härligt! Touren är ju given varje sommar!!
Absolut en av årets höjdpunkter, man får hoppas på mycket regn här hemma hahaha []
Härligt! Touren är ju given varje sommar!!
Är det bara jag som e helt borta lr? Kanske världens dummaste fråga men vad e Touren för nått?
Jag skall bara va hemma, bor mitt i bohusläns skärgård så jag har inte så långt till vattnet. Lär väl tuffa ut med båten till div öar och skär, så det lär nli en del bad, sol å grill. Öl förstås ;D
Tror inte jag sett ett live häruppe, armband alltså (vilket är en jäkla skandal i mitt tycke).
Ja Eurosport eller ännu hellre Danska TV2 är bokade hela touren (kommentatorerna är klart vassare där än Vacchi & Adamsson på Eurosport) + man slipper en massa reklamavbrott oxå.
Dansk Tv? Det har jag inte men väl Eurosport ock de kommetatorerna är ju inte fy skam tycker jag, deras favorit komments är "Ett litet avbrott för reklam straks tillbaka." Men det bara bra, då hinner jag fylla på med lite energidrycka Touren äger! Jouni
Här skall det snickras hela sommaren, man har gått och blivit lite händig nu sen man skaffade hus i september[]. Ett extra förråd håller på byggas nu, så jag kan tömma det nuvarande och isolera det till akvarium rum (blev klar med stommen igår). Sen skall det börjas snickras ett uterum.
Så det blir hammaren, skruvdraggaren, öl och jag tillsammans hela sommaren.
Kommentar