Får hem mitt 540L kar i morgon och ska köpa sand någon som vet hur mycket jag behöver? Botten ytan mäter 150x60 sedan sitter det en BTN bakgrund som tar lite också men på ett ungefär. Och vad ska man betala per L sand? Ja vad är normalt?
Kommer sedan köra marmorsten efter som jag har så nära till marmorbruket, kommer det göra sig med svart sand eller tröttnar man på det kanske satsa på naturtrogen istället!
När det gäller fiskar kommer jag köra de jag har i 170L karet nu alltså.
1+3 Hongi red top
2+2 golden Labidochromis caeruleus
2st maingano
4st Metriaclima zebra
och sedan mina malar men som det är just nu ser man inte ens fiskarna i 170L akvariumet trots att dem är halvvuxna och de blir ju inte så stora. kommer skaffa fler hongi golden och maingano men jag vill ha nån modell som är mycket större som man kan hålla ihopp med dem, förslag på vad man ska skaffa för sort? flera förslag så man kan välja lite skulle inte skada =)
Kommer sedan köra marmorsten efter som jag har så nära till marmorbruket, kommer det göra sig med svart sand eller tröttnar man på det kanske satsa på naturtrogen istället!
När det gäller fiskar kommer jag köra de jag har i 170L karet nu alltså.
1+3 Hongi red top
2+2 golden Labidochromis caeruleus
2st maingano
4st Metriaclima zebra
och sedan mina malar men som det är just nu ser man inte ens fiskarna i 170L akvariumet trots att dem är halvvuxna och de blir ju inte så stora. kommer skaffa fler hongi golden och maingano men jag vill ha nån modell som är mycket större som man kan hålla ihopp med dem, förslag på vad man ska skaffa för sort? flera förslag så man kan välja lite skulle inte skada =)
Kommentar