Bäst pris på STORA akvarium?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Taco
    Användare
    • October 2004
    • 64

Bäst pris på STORA akvarium?

Det var längesedan jag köpte nytt akvarium. Dags nu. Vilken handlare har bäst pris på nya akvarium á 720 liter? Kom gärna med prisex från västra Sverige.
  • Tony
    Användare
    • April 2002
    • 4594

Herkules Zoo på Hisingen i Göteborg och Trop akvariefiskimport. Båda tar samma pris, men Herkules har Zooline vilka jag tycker gör snyggare kar.

Tony Englund

Kommentar

• Lucas_magi
      Användare
      • April 2005
      • 63

Är det med eller utam moms dom sätter ut sina priser?

Kommentar

• Torsten
        NCS Medlem
        • September 2002
        • 647

Frågan e vad man sätter i begreppet "Bäst pris"?

Jag betalar gärna ngn tusing till för mera garanti och "snyggare" kar. En del stirrar blint på priset å köper vad skit som helst, bara det e billigt..

Kommentar

• Leopoldi
          Användare
          • February 2004
          • 1082

Ja det beror väl på hur mycket stål man har i fickan???

Kommentar

• imported_n/a
            Användare
            • October 2004
            • 531

Hej!
            Pratar ni om nya eller begagnade akvarier?jag har köpt både nytt och begagnat,man kan fynda även bland begagnat,självklart ser man til att det är ett bra akvarium fritt från repor o.s.v.Mvh Ann-Mari
            bryggan

Kommentar

• sundelin
              Användare
              • October 2003
              • 234

citat:Ursprungligen skickat av annmari

Hej!
              Pratar ni om nya eller begagnade akvarier?jag har köpt både nytt och begagnat,man kan fynda även bland begagnat,självklart ser man til att det är ett bra akvarium fritt från repor o.s.v.Mvh Ann-Mari
              citat:
              Det var längesedan jag köpte [u]nytt akvarium. Dags nu. Vilken handlare har bäst pris på nya akvarium á 720 liter? Kom gärna med prisex från västra Sverige.
              Om man hade mycket flis skulle man ju lätt betala mer men med lite flis blir det ju oftast det billigare alternativet, synd man inte bor längre ner i sverige bara, hutlösa priser här uppe i norrland...

Kommentar

Arbetssätt...