Det var längesedan jag köpte nytt akvarium. Dags nu. Vilken handlare har bäst pris på nya akvarium á 720 liter? Kom gärna med prisex från västra Sverige.
Bäst pris på STORA akvarium?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Herkules Zoo på Hisingen i Göteborg och Trop akvariefiskimport. Båda tar samma pris, men Herkules har Zooline vilka jag tycker gör snyggare kar.
Tony Englund -
-
Frågan e vad man sätter i begreppet "Bäst pris"?
Jag betalar gärna ngn tusing till för mera garanti och "snyggare" kar. En del stirrar blint på priset å köper vad skit som helst, bara det e billigt..Kommentar
-
-
Hej!
Pratar ni om nya eller begagnade akvarier?jag har köpt både nytt och begagnat,man kan fynda även bland begagnat,självklart ser man til att det är ett bra akvarium fritt från repor o.s.v.Mvh Ann-MaribrygganKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av annmari
Hej!
Pratar ni om nya eller begagnade akvarier?jag har köpt både nytt och begagnat,man kan fynda även bland begagnat,självklart ser man til att det är ett bra akvarium fritt från repor o.s.v.Mvh Ann-Maricitat:
Det var längesedan jag köpte [u]nytt akvarium. Dags nu. Vilken handlare har bäst pris på nya akvarium á 720 liter? Kom gärna med prisex från västra Sverige.Kommentar
Kommentar