If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu har jag fixat en lokal på 15 kvm där vatten och el ingår för 300 kr i månaden, vad sägs om det? Vad är viktigast och tänka på när man startar lokal?
vi håller på att starta en lokal på 23 kvm med el och vatten för 281 kr i månaden men finns bara ett 60 kar i det än så länge.. kommer ner 1 200 liters och ett 100 liters snart med
Nu bor jag i en 1:a .. men den 15:e juni flyttar jag till en 3:a .. så ett rum blir fiskrum Fast de klart, de kommer va akvarier i alla rum, men flest i fiskrummet
Jo det blir nog bra, jag ska nog skaffa en zoon så jag lägga ut lite bilder. Lokalen ligger på Torsåsgatan vid däckfirman mitt emot bombardier-fabriken. Ja du kan kolla på den om du vill, nu är vi bara på målarstadiet men det ska isoleras på några ställen och sedan behövs ställningar, eller så får jag bygga dem själv. Har du några mindre ställningar Peter?
tyvärr så är alla mina ställningar upptagna av akvarium, eller ska bli.........
nej bygga själv är billigast, óm du inte hittar begagnat förstås. Tänk efter noga först hur du vill att helheten ska se ut och rita upp det, börja sen med att bygga.
jag kommer att fa lokal till hosten ocksa haller just nu pa att bygga ett garage, dvs mitt fiskhus Det kommer att vara cirkus 250 ft2, orkar inte konvertera Har foljande fiskar 'locked up' for rummet, men ar alltid oppen pa forslag vad jag 'borde' ha :
Kommentar