Funderar på att köpa en Canon 350D. Någon som har bra eller dåliga erfarenheter. Är den snabb?
Canon 350D
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Själv har jag 300D, och av det jag kunnat läsa mig till är 350D förbättrad på en hel del punkter sånär som på att 350'n har sämre batterikapacitet samt att den är mindre (det är nog mest en smaksak det där med storleken).
300D däremot kan jag bara säga att den är fantastiskt bra och snabb. Om 350'n är bättre är det ren bonus. Bildkvalitet osv räcker och blir över.
Som jämförelse; jag köpte en Ixus 700 idag som "alltid-ha-med-sig-kamera", och med sina 7mp ligger den ändå väldigt långt från 300D i bildkvalitet och hastighet. Inte riktigt rättvist att jämföra system- och kompaktkameror, men skillnaden är markant.
Tony Englund -
Christer T.... När du köpt kameran skriv och berätta vad du tyckte!
/Lassehttp://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=277473Kommentar
-
Har ni med 300D testat att uppgradera den till en 350D? Vad jag förstår är 350:ns finesser i princip bara disable:ade i 300:ans mjukvara?
Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Ironic
Christer T.... När du köpt kameran skriv och berätta vad du tyckte!
/Lasse
citat:Ursprungligen skickat av defdac
Har ni med 300D testat att uppgradera den till en 350D? Vad jag förstår är 350:ns finesser i princip bara disable:ade i 300:ans mjukvara?
Kommentar
-
ska åka till malawi i höst. Vilken kamera för undervatten miljöer finns det att köpa?? Nån som vet??Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av ake
ska åka till malawi i höst. Vilken kamera för undervatten miljöer finns det att köpa?? Nån som vet??Kommentar
-
Jeg har for nyligt købt en Canon EOS 350D syntes det er et meget fint kamera siden, har jeg så også købt to ekstra linser til det en ren fornøjelse den ene linse er en Tamron SP AF 90mm 1:2.8 Macro 1:1 og den anden er en Sigma 24-70 mm F2.8 DG Macro AF
Jeg syntes dog lige at Tamron linsen er den jeg bruger mest lige pt.
MVH. SteenKommentar
-
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Christer T
Jag har beställt en nu! Kommer förhoppningsvis imorgon, måndag. [:p]Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Chicke
citat:Ursprungligen skickat av Christer T
Jag har beställt en nu! Kommer förhoppningsvis imorgon, måndag. [:p]Kommentar
-
-
Grattis Christer !!
Nu när du snart har kameran i din hand så öppnas nästa nivå av högre funderande...... vilka objektiv skall jag satsa på , förutsatt att du inte äger några sedan tidigare som kan användas.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Kommentar
Kommentar