får man en bekräftelse att best blivit mottagen? samt när tror ni att grejorna levereras?
bra jobbat!
Kollaps
X
-
-
Din beställning är mottagen Johan. Jag missade att bekräfta när jag fick mailet och sen hamnade den för långt ner i maillistan : )
Jag ska ringa och prata med butiken och se hur de vill sköta leveransen. Återkommer så fort jag vet./MikaelKommentar
-
Delade påå yngel av röda L.Trewavasae ,hälften fick Aquatic Nature och de andra räkmix på räkskal & ärtor.De som fick räkmixen blev rödare men växte långsammare (fördel!) .Märkte också att vattnet blev sämre i karet med AN som foder trots att inget for in i filtret som det gjorde en del med mix-karet. Strange!?"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Glömde tillägga att de L.T som var uppfödda på pelletsen fick sk pigmentfläckar!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
citatet spekuleras lite i om det finns tillsatser av hormoner i det då det har en tendens att få fisk som normalt inte har färg att bli nästan som hanar, tex Sciaenochromis fryeri.citat:Att den blå färgen hos fisk inte förstärks av "färgfoder" av den sort som det pratas om här var det ju någon som nyligen förklarade ganska ingående...citat:Jag har haft dålig produktion av yngel när jag har mat med det.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
-
Hur lång tid har man på sig att beställa?
Har inte fått tidningen än...
Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck. Ernst K
Mina fiskar & burkarKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av daniel60
Hur lång tid har man på sig att beställa?
Har inte fått tidningen än...
/MikaelSkriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars FalkKommentar
Kommentar