If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Typiskt italienare...drömfotboll i en halvlek, i andra halvlek var dom inte på planen. Dom gör mål på vollyträffar och dröm anfall men inte på öppnet mål.
Jag har aldrig sagt det förut och kommer förmodligen aldrig säga det igen men - grattis Liverpool.
Nån som vill köpa mitt akvarie? Har nämligen tappat allt intresse för allting efter gårdagens misär. Fy f-n va hemskt det var. Kul för Liverpool, men det som hände igår skall inte få hända. Pool var bättre i sex minuter, och det räckte. Dudek, en av de mest opålitliga målvakterna genom tiderna gör helt plötsligt världens bästa räddning och lamar sig på straffarna och så var det kört. Har fått en hel del samtal idag från plötsliga Liverpool-fans som tydligen varit i ide hela sitt liv, man blir lite förbannad faktiskt.
Går igenom alla sekvenser i matchen gång på gång, och jag är rädd för att jag skall glida in i en depression. Har haft dekadenta tankar idag, som att lägga ner delfiner i Tanaganyika-karet, hur normalt är det. Nej, skall aldrig mer se en match, men älskar Milan mer än nånsin.
Kommentar