Gamla ciklidblad

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nyanzalac
    Användare
    • August 2002
    • 46

    Gamla ciklidblad

    Har sett innlegget tidligere i dette forum, men finner det ikke igjen. Skulle gjerne hatt prisen på de forskjellige årgangene ( 96-01)
    Kan du legge ut dette igjen Kjell?

    Mvh.
    Atle Sjødahl

  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

    #2
    Hej,
    Det finns en annons för detta i senaste numret av Ciklidbladet.
    Ciklidhälsningar
    Kjell Fohrman

    Kommentar

    • Ola Svensson
      Användare
      • April 2002
      • 14633

      #3
      Skulle man inte kunna lägga in innehållsförteckningen för de nyare ciklidbladen på http://www.ciklid.se/ciklidbladet_index.asp även om man inte lägger in artiklarna? Då skulle vi som har alla dessa ciklidblad kunna utnyttja sökfunktionen om vi t ex vill få reda på i vilket nummer det stod om Chromidotilapia. De som är intresserade av att köpa gamla CB skulle dessutom få vägledning i om det är "värt besväret".

      Mvh.

      Ola
      Med vänliga hälsningar

      Ola

      Kommentar

      • Nyanzalac
        Användare
        • August 2002
        • 46

        #4
        Hadde helt glemt at det sto i det siste nr. av Ciklidbladet.
        Da ordner det seg

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Användare
          • April 2002
          • 4619

          #5
          Hej,
          Svar till Ola - Håller just nu på att jobba med att göra en innehållsförteckning för de nummer som utkommit i år. Så småningom kommer vi nog att försöka sätta ihop något för tidigare nummer också.
          Ciklidhälsningar
          Kjell

          Kommentar

          • Micke
            Användare
            • April 2002
            • 9579

            #6
            Det hade varit kanonbra om samtliga innehållsförteckningar blev inlagda och sökbara. En stor fördel hade också varit om man skulle kunna söka på artikelförfattare. Det hade också varit trevligt om tillhörande omslagsbild gick att lägga in vid respektive innehållsförteckning. Ofta när jag letar efter en intressant artikel jag vet att jag läst i ett tidigare nummer får jag ge upp sökandet eftersom jag helt enkelt har för många gamla nummer att leta igenom. Det hade varit en hjälp för oss som varit medlemmar länge samtidigt som det hade varit en bra reklam för Ciklidbladet till icke medlemmar. Jag har länat dessa önskemål tidigare och även erbjudigt mig att hjälpa till att lägga in det.
            Kul att det verkar vara på G nu...

            Mvh Michael Persson
            Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
            Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

            Kommentar

            Arbetssätt...