är det här en black ghost? http://kingsoftheaquarium.com/knives...ghost6-2.1.jpg
black ghost?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
-
ja den ser väldigt stor ut tycker jag kanske bara är för att jag har sett mest små.!
//tomKommentar
-
-
Jag tänkte muräna direkt, men vågade inte säga. För black gost har väl inte ett ljusare band längst nacken som fisken på bilden?
MVH
magnusKommentar
-
Kommentar
-
OKI, tack anli. Jag har iochförsig inte tittat så noga, men jag var helt säker på att de inte hade det. Är det något som kommer med åldern eller har jag fått fel på synen?
MVH
MagnusKommentar
-
-
Eller så är det uppmärksamheten som sviktar. Hade jag varit intereserad av blackgost så hade jag säkert haft koll på det.
MVH
MagnusKommentar
-
jag tänkte att jag skulle köpa en sådan kommer den att unka bra med discusarna? dom är inte så dyra eller?SydamerikaKommentar
-
-
jag har två st tillsammans med mina discus, det funkar bra och de tycks inte heller ha några problem med lite högre temperaturer. Men jag har hört att de inte tål vissa mediciner som används mot sjukdomar på discus, då dör de...Hinder är det du ser när du tar bort ögonen från målet.Kommentar
-
Kommentar