Kan ingen skriva en svensk bok om Apistogramma?!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • imported_n/a
    Användare
    • October 2004
    • 531

    Kan ingen skriva en svensk bok om Apistogramma?!

    Hej!
    Nu har jag fått skrivnoja,jag undrar kan inte någon skriva en bra svensk bok om apistogramma,det skulle verkligen vara bra.Jag hoppas att du Kjell Fohrman läser detta och börjar att skriva en sådan bok.Sätt igång och skriv Kjell.Mvh Ann-Mari
    bryggan
  • jarinen
    Användare
    • April 2003
    • 1888

    #2
    Skriv du ! Det var ju du som hade skrivnoja sa du ju.


    Mvh Jari

    Kommentar

    • imported_n/a
      Användare
      • October 2004
      • 531

      #3
      Hej!
      Visst har jag skrivnoja men någon annan får ändå skriva denna bok.Mvh Ann-Mari
      bryggan

      Kommentar

      • wenger
        Användare
        • February 2003
        • 233

        #4
        Har för mig att Kjell skrev att det inte skulle bli nån lönsamhet att skriva om centralamerikanare då det inte lockar så många som behövs för att det ska bli nån lönsamhet i det hela. Tror detsamma gäller apistogramma. Det står ju dock lite om det i back to nature böckerna samt har jag för mig i ciklidboken om jag inte missminner mig.

        Kommentar

        • imported_n/a
          Användare
          • October 2004
          • 531

          #5
          Hej!
          Kan Kjell ändå inte skriva en bok om apistogramma,även om den når en liten krets?Kanske är en tokig ide jag vet inte?Mvh Ann-Mari
          bryggan

          Kommentar

          • wenger
            Användare
            • February 2003
            • 233

            #6
            Kjell verkar vara en bra kille som bjuder till när det gäller bra mycket men att slänga pengar i sjön tror jag inte att han vill göra. Men vad vet jag, det kanske finns nån blivande författare där ute som vill ta tag i det hela

            Kommentar

            • Pär J.
              Användare
              • April 2002
              • 219

              #7
              Specialicerade akvarieböcker når nog en mycket liten marknad för att skriva en ny på svenska. Det finns en gammal från ICA-förlaget som säkert inte går att få tag på längre men annars så finns ju Cichliden Atlas av Uwe Römer, har man den så kan andra inte tillföra mycket.

              Hoppas även på att vol. 2 ska komma snart, någon som vet?

              Kommentar

              • shcolsson
                Användare
                • January 2005
                • 256

                #8
                Ann-Marie,
                Nog märks det att du har skrivnoja. Jag tror inte att någon har missat det.
                Experience is something you get right after you need it.

                Kommentar

                • Guy_P
                  Användare
                  • April 2002
                  • 301

                  #9
                  citat:Kan Kjell ändå inte skriva en bok om apistogramma,även om den når en liten krets?Kanske är en tokig ide jag vet inte?
                  Kjell kan säkert skriva en bok om Apistogramma bara du betalar bra.

                  Guy
                  Guy

                  Kommentar

                  • daniel60
                    Användare
                    • March 2003
                    • 527

                    #10
                    citat:Hoppas även på att vol. 2 ska komma snart, någon som vet?
                    Det står inget om en uppföljare på Mergus hemsida. Men snart kommer fantastiska Wels Atlas på engelska - och en andra del på tyska.
                    mvh Daniel
                    Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck. Ernst K
                    Mina fiskar & burkar

                    Kommentar

                    Arbetssätt...